حماس شروط صلح با رژیم‌صهیونیستی را اعلام کرد

بازوی نظامی حماس چهار شرط را برای صلح با رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از "میدل‌ایست آی"، در پی درگیری‌های شدید اخیر در نوار غزه، گردان‌های عزالدین القسام بازوی نظامی جنبش حماس، چهار شرط را برای صلح با رژیم‌صهیونیستی اعلام کردند.


طی بیانیه‌ای که به صورت ویدئویی در شبکه تلویزیونی "الاقصی" منتشر شده است، ابو عبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرده است در صورت پذیرفتن شروط زیر، حملات خود به مناطق اشغالی را متوقف خواهند کرد.


در این بیانیه آمده است، "تا زمانی‌که رژیم‌صهیونیستی به جنایات خود در قبال مردم ما در غزه، بیت‌المقدس و کرانه باختری پایان ندهد، و به پیمان آتش‌بس 2012 پایبند نباشد، هیچگاه روی آرامش را نخواهد دید."


علاوه بر این، ابو عبیده اعلام کرده است رژیم صهیونیستی باید اسرای فلسطینی را که پس از قرارداد مبادله اسرا در سال 2011 آزاد شده و اخیرا مجددا توسط نیروهای این رژیم در کرانه‌باختری بازداشت شده‌اند، آزاد کند. او در ادامه این بیانیه افزوده است، "اسرائیل باید از تلاش برای سنگ‌اندازی در آشتی فتح و حماس که به تشکیل دولت وفاق ملی در فلسطین انجامیده است، دست بردارد."


ابو عبیده در ادامه می‌افزاید، "اسرائیل همچنین باید مداخله در امور دولت جدید فلسطین را متوقف کند. در صورتی که این رژیم به حمله به منزال مسکونی مردم در نوار غزه ادامه دهد، گردان‌های عزالدین القسام نیز اقدامات تدافعی خود را در منطقه گسترش خواهند داد."


این بیانیه تنها ساعاتی پس از اعلام خبر نفوذ نیروهای این گردان به یکی ازمهم‌ترین تاسیسات نظامی رژیم صهیونیستی، منتشر شد. گفته می‌شود طی این عملیات، به تاسیسات رژیم‌صهیونیستی در جنوب اسرائیل صدمات زیادی وارد شده است.





انتهای پیام/
برچسب ها: حماس ، صلح ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
koooki
۰۴:۱۲ ۱۹ تير ۱۳۹۳
الله یاور شماست.
آخرین اخبار