هاشمی در جمع خبرنگاران:

بیش از 85 درصد زمین‌های جنوب استان تهران با آب سالم مورد کشت قرار می‌گیرند

استاندار تهران گفت: تنها درصد کمی از زمین‌های کشت آلوده هستند و بیش از 85 درصد آن‌ها با آب سالم مورد کشت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسین هاشمی" استاندار تهران در حاشیه مراسم ختم "آیت‌الله محمدی گیلانی" عضو مجلس خبرگان رهبری درباره امکان جیره بندی آب تهران گفت: با توجه به مدیریتی که صورت گرفته است تا به این لحظه بحث جیره بندی در استان تهران منتفی شده است.
 
وی در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره تاکیدات رئیس‌جمهور مبنی براینکه مشی اعتدال باید در میان استانداران و فرمانداران وجود داشته باشد، افزود: برگزاری جلسات در این حیطه هیچ معنی ندارد بلکه ما سعی کرده‌ایم افرادی را که انتخاب می‌کنیم با مشی اعتدال و سیاست‌های دولت هم فکری داشته باشد.  
 
استاندار تهران تاکید کرد: داشتن مولفه‌هایی هم چون ده ساله سابقه کاری در وزارت کشور، داشتن رشته مرتبط، خوشنام بودن و رعایت مشی اعتدال و قبول سیاست‌های دولت از مهمترین مولفه‌هایی است که باید کارکنان و فرمانداران در استانداری تهران برخوردار باشند و در حال حاضر نیز با توجه به مصوبه اخیر وزارت کشور، وزیر کشور تاکید کردند که فرمانداران باید حتما سابقه وزارت کشوری داشته باشند.  
 
هاشمی درباره این که آیا افرادی در استانداری تهران در سمت خود ابقا شدند؟ اظهار داشت: تقریبا از 16 نفر گزینه‌های فرمانداری و سمت‌های بلند پایه در وزارت کشور 13 نفر جابه جا شدند اما باید به این نکته نیز اشاره کنم که هیچ کدام از آن‌ها اخراج نشده و در سمت‌های دیگر در استانداری مشغول به کار شدند.  
 
هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آلودگی کشت در جنوب شهر استان تهران به خصوص شهر ری خاطر نشان کرد: بنده در بازدید از منطقه ری حضور داشتم و با توجه به این موضوع می‌توانم بگویم که تنها درصد کمی از زمین‌های کشت آلوده هستند و بیش از 85 درصد آن‌ها با آب سالم مورد کشت قرار می‌گیرند.
 
وی اظهار داشت: ما درصدد هستیم با کسانی که در حیطه کشت غیرقانونی وارد عمل می‌شوند برخورد کنیم و دستور تخریب را درباره آن‌ها صادر خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، استاندار ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار