جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

الگوسازی حجاب و عفاف باید با شیوه‌های صحیح و منطقی صورت پذیرد

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه الگوسازی در باب حجاب و عفاف باید به شیوه‌های صحیح و منطقی صورت پذیرد، گفت: رفتارهای اجتماعی مانند دانه‌های یک زنجیر به هم مرتبط هستند و اگر زمینه‌های بی‌بندوباری در جامعه را از بین‌ ببریم جامعه به سمت صلاح و ارزش‌ها پیش خواهد رفت.

"ابراهیم جعفری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب در جامعه، اظهار داشت: حجاب برای زن مسلمان نقابی‌ است که وی را از افکار شیطانی مصون می‌دارد و نگاه‌های دنیاطلب و حریص را از وی دور می‌کند.

وی با بیان اینکه رسیدن به شعار "حجاب مصونیت است نه محدودیت" منوط به کار فرهنگی است،‌ گفت: باید تا جایی که ممکن است برای معرفت افزایی و آگاه‌سازی تلاش کنیم. چرا که اگر انسان به اصالت وجودی خود پی‌ببرد دیگر خود را به راحتی در معرض نگاه‌ها در سطح جامعه قرار نمی‌دهد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه الگوسازی در باب حجاب و عفاف باید به شیوه‌های صحیح و منطقی صورت پذیرد، بیان داشت: عفاف و حجاب از ارزش‌های یک جامعه است و همانطور که ریا، دروغ، تهمت در یک جامعه مخرب است، بدحجابی نیز از عوامل فساد جامعه است.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: رفتارهای اجتماعی مانند دانه‌های یک زنجیر به هم مرتبط هستند و اگر زمینه‌های بی‌بندوباری در جامعه را از بین‌ ببریم جامعه به سمت صلاح و  ارزش‌ها پیش خواهد رفت.
  
انتهای پیام/  
 
 
برچسب ها: حجاب ، نماز جمعه ، عفاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار