برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در مناطق مختلف جهان

مردم سراسر جهان با بر پایی تظاهرات، در مناطق مختلف جهان حملات خشونت‌بار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌های ساکن نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، مردم سراسر جهان با بر پایی تظاهرات و تجمع‌های اعتراض آمیز، حملات مرگبار اخیر رژیم اسرائیل علیه فلسطینی‌های ساکن نوار غزه را محکوم کردند.

مردم ونزوئلا روز دوشنبه (۱۴ ژوئیه، ۲۳ تیر) در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا، به منظور محکوم کردن جنایات اسرائیل علیه فلسطینی‌ها و حملات بی‌امان این رژیم به غزه، تظاهرات بر پا کردند.

فعالان و شهروندان اسپانیا نیز در حالی که پرچم‌های فلسطین را حمل می کردند با تجمع مقابل سفارت اسرائیل در مادرید ، شعارهای ضد اسرائیلی سر دادند.

تظاهرات کنندگان از جامعه بین ‌المللی خواستند برای پایان دادن به کشتار غیرنظامیان بی‌گناه غزه، اقدامات بیشتری اتخاذ کند.

صدها معترض نیز مقابل ساختمان شهرداری نیویورک، محل برگزاری کنفرانس مقامات این شهر که با حمایت اسرائیل انتخاب شده‌اند، تظاهرات برپا کردند.

معترضان در حالی که پرچم‌های فلسطین را همراه داشتند، در حمایت از مردم فلسطین شعار سر دادند.

تظاهرات‌های مشابهی نیز در دیگر کشورها، از جمله السالوادور و فرانسه، در محکومیت حملات رژیم اسرائیل علیه نوار محاصره شده غزه برگزار شد.

این در حالی است که" بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم اسرائیل، اعلام کرده است این رژیم به حملات خود علیه غزه ادامه خواهد داد.

در دور جدید حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه از هشت ژوئیه ۲۰۱۴ تاکنون، حدود ۱۹۰ فلسطینی کشته شده‌اند که نزدیک به هشتاد درصد از قربانیان غیرنظامی بوده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار