تازه‌های نشر؛

"موذنی" در زمینه آموزش هنوز به عنوان نرسیده است

مجموعه مقالات «علی موذنی» در مورد عناصر داستان در زمینه آموزش پس از 2سال در آستانه ارائه به مخاطبان هنوز به عنوان نرسیده است.

علی موذنی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه هم اکنون در حال نگارش و تدوین مجموعه مقالاتی در مورد عناصر داستان است،‌ افزود: در حال حاضر 2سال از اشتغال اولیه من به نگارش این مجموعه مقالات می‌گذرد.

وی گفت: مجموعه مقالات در مورد عناصر داستانی را باهمکاری بنیاد عناصر داستانی در زمینه آموزشی می‌نویسم اما هنوز به عنوان آن نرسیدیم.

موذنی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز به عنوان نرسیده‌اند، اظهار داشت: امروزه عناوین مختلفی در مورد عناصر داستان چاپ شده و این امر کار انتخاب عنوانی مناسب برای کارجدیدی در همین زمینه را دشوار می‌کند.

گفتنی است که موذنی تا به امروز آثاری با عناوین «ظهور»، «چهار فصل»، «سفر ششم»،«ملاقات در شب آفتابی»، «دلاویزتر از سبز»،«ارتباط ایرانی» و «نه آبی، نه خاکی» را با شرکت و موفقیت در جوایز و جشنواره‌های ادبی چون جایزه کتاب سال 1376، مراسم بیست سال داستان نویسی و شورای نویسندگان روسیه به مخاطبانش معرفی کرده و در دسترس آن‌ها قرار داده است.


انتهای‌پیام/ اس
برچسب ها: نشر ، کتاب ، ادبیات ، مؤذنی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار