شهریاری: در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتیم/ هدفمان قهرمانی در آسیاست

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت تراکتور گفت: تمرینات با برنامه و تاکتیکی خوبی را در اردوی ترکیه انجام دادیم و تیم از دیروز در تبریز تمرین می‌کند پنج‌شنبه و جمعه به استراحت می‌پردازیم.

کاظم شهریاری در خصوص تمرینات و بازی‌های دوستانه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از روز شنبه فاز جدید تمرینات تیم آغاز می‌شود و قرار است در هفته آینده در یک تورنمنت چهار جانبه شرکت کنیم. این بازیها به میزبانی بنیاد شهید در تهران به همراه 3 تیم سپاهان اصفهان، استقلال یا پیروزی و فولاد برگزار خواهد شد. البته در صورت انحراف هر کدام از این تیم‌ها باشگاه پیکان جایگزین خواهد شد.

وی تصریح کرد: توانستیم در بازار نقل و انتقالات تا حدی مطلوب ظاهر شویم چند بازیکن کلیدی را جذب کنیم که مهمترین آنها آل نعمه بود که توانستیم با این بازیکن قراردد به ثبت برسانیم.

درباره کریم انصاری‌فرد هم باید بگویم که رسول خطیبی خودش شخصا در حال مصاحبه با این بازکن است. با توجه به توافقات صورت گرفته کریم هم در تبریز ماندنی است.

شهریاری در خصوص قرعه‌کشی لیگ چهاردهم و تقابل تیم تراکتورسازی با قهرمان فصل گذشته در اولین بازی گفت: من با مشورت و صحبت‌هایی که با بازیکنان و کادر فنی داشتم در کل از قرعه کشی لیگ راضی بودند. بالاخره در لیگ باید با تمام تیم‌ها بازی کنیم در لیگ تیم بد یا ضعیف وجود ندارد همه‌ی تیم‌ها شایستگی بالایی دارند و این تلاش بازیکنان و کادر فنی و مجموعه یک باشگاه است که قهرمان را مشخص می کند.

ما در هفته اول با فولاد بازی داریم و در هفته دوم ذوب‌آهن و هفته سوم میزبان ملوان هستیم.

وی در مورد سقف قراردادها گفت: سقف قراردادها اگر اجباری شود ماهم از آن تبعیت خواهیم کرد ما از ابتدا با قوانین فدراسیون جلو رفتیم البته درباره نصف قراردادها هر کس حرفی از جانب خود می‌زند.

روابط عمومی باشگاه تراکتور در خصوص شایعه عدم همکاری رسول خطیبی مواقعی از فصل نقل و انتقالات گفت: نه اینطور نیست رسول متعلق به تیم تراکتور و شهر تبریز است و فشار نقل و انتقالات و نگرانی مربیان در این موقع از فصل طبیعی هست رسول هیچگونه مشکلی در این مدت نداشت و این‌ها همه حواشی است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار