تسلیحات شیمیایی آمریکا، ابزاری برای کشتار کودکان بی‌گناه غزه

یک مفسر سیاسی گفت که رژیم صهیونیستی با استفاده از تسلیحات شیمیایی که امریکا در اختیار این رژیم قرار داده است فلسطینیان را در نوار محاصره شده غزه هدف قرار می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، یک مفسر سیاسی می‌گوید اسرائیل با استفاده از تسلیحات شیمیایی که امریکا در اختیار این رژیم قرار داده است  فلسطینیان را  در نوار محاصره شده غزه هدف قرار می‌دهد.

"گوردون داف" سردبیر ارشد "وترنز تودی" روز یکشنبه (۲۹ تیر، ۲۰ ژوئیه) در گفت و گو با پرس تی وی گفت اقدام واشنگتن در تامین تسلیحات شیمیایی رژیم اسرائیل یکی از شرم آورترین موردها در روابط امریکا با اسرائیل است.

این تحلیلگر با اشاره به این که امریکا مقادیر نامحدودی تسلیحات شیمیایی در اختیار رژیم اسرائیل قرار داده است، تصریح کرد این رژیم با استفاده از بمب‌های حاوی فسفر سفیدی که امریکا آن ر تامین کرده است، شمار زیادی از کودکان فلسطینی را سوزانده است.

این تحلیلگر خاطر نشان کرد امریکا هزینه این تسلیحات را تقبل می‌کند و آشکار است که این اقدام نقض تمامی مفاد مندرج در کنوانسیون‌های ژنو است و امریکا باید در این زمینه پاسخگو باشد.

جنگنده‌های ارتش اسرائیل از ۸ ژوئیه حملات هوایی بی‌امانی علیه نوار غزه انجام داده‌اند ارتش اسرائیل همچنین در ۱۷ ژوئیه تهاجم زمینی علیه این نوار ساحلی را آغاز کرد.

بنابر آخرین گزارش‌ها در حملات اخیر رژیم تل آویو علیه نوار غزه تا کنون حدود ۵۰۰ نفر کشته شده‌اند .بیشتر قربانیان زن و کودک هستند. بیش از ۳ هزار نفر نیز در این حملات زخمی شده‌اند.

"اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت غزه در ۱۸ ژوئیه اعلام کرد تل آویو از "گاز سمی عجیبی" علیه فلسطینیان در نوار غزه استفاده می‌کند. وی افزود در پی استنشاق یک گاز سمی سفید شلیک شده از سوی ارتش اسرائیل ده‌ها نفر دچارخفگی شدند.

دکتر اریک فوس، یک پزشک نروژی در غزه نیز در ۱۳ ژوئیه در گفت و گو با پرس تی وی از رژیم اسرائیل به دلیل استفاده از بمب‌های سرطان زا علیه غیر نظامیان فلسطینی انتقاد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار