غرضی در ضیافت افطاری حزب اسلامی کار؛

نیاز اوباما به توافق با ایران تضمینی بر حصول توافق هسته ای است

وزیر دولت سازندگی گفت: در حال حاضر دولت اوباما بیشتر از ایران به رسیدن به توافق هسته ای نیاز دارد ؛چرا که اوباما با شعار ضد جنگ در آمریکا به پیروزی رسید، بنابراین من مطمئنم که توافق هسته ای در موعد مقرر حاصل خواهد شد.

به گزاش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛سیدمحمد غرضی از وزرای دولت سازندگی امشب ضیافت افطار حزب اسلامی کار با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به وقایع غزه گفت: این که مقاومت فلسطینی زیر بار آتش بس تحمیلی نمی رود، نشان دهنده ی آن است که اراده ی سیاسی نیرومندی در میان فلسطینیان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با کشتار غیر نظامیان انتظار افزایش قدرت خود را دارد؛اما پیش بینی من این است که دولت های نظامی منطقه در آینده ی نزدیک از بین خواهند رفت و دولت هایی جانشین آنها مشوند که توان اجتماعی نیرومندی دارند و در حال حاضر توان اجتماعی مردم غزه بسیار بالا رفته است.

غرضی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون روند مذاکرات ایران و 1+5 پیرامون موضوع هسته ای اظهار داشت:در حال حاضر دولت اوباما بیشتر از ایران به رسیدن به توافق هسته ای نیاز دارد چرا که اوباما با شعار ضد جنگ در آمریکا به پیروزی رسید، بنابراین من مطمئنم که توافق هسته ای در موعد مقرر حاصل خواهد شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص داشتن برنامه ای برای تشکیل حزب خاطرنشان کرد: مطالعات نشان می دهد که در کشورهای خاورمیانه احزاب طول عمر کوتاهی دارند و جریان های اجتماعی در نهایت بر آنها غلبه می کنند. بنابراین من به جای تشکیل حزب به بکارگیری استعدادهای اجتماعی فکر می کنم و در مناظره های انتخاباتی خود هم این نکته را مطرح کردم که مردم باید با انتخاب استانداران قدرت سیاسی پیدا کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار