مدیراتاق خبرشبکه پرس تی وی :

امروز شاهد مرگ خبرنگاری و ژورنالیست در دنیا هستیم

محمد رضا عمادی مدیر اتاق خبرشبکه پرس تی وی : اسماعیل فلاح خبرنگار ایران در لندن در برنامه چراغ سبز در خصوص سکوت رسانه های غربی در برابر جنایات صهیونیست ها در غزه سخن گفتند .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو گفت وگو ،محمد رضا عمادی گفت : شرایط سختی بر مردم بی دفاع غزه حاکم است و تا به الان حدود ۵۱۰  کشته داشتیم که پیش بینی می شود ، حدود یک سوم این کشته ها کودک باشند .

 البته رسانه های غربی سعی می کنند که  این آمار به بیرون درز نکند ولی شبکه پرس تی وی به عنوان تنها شبکه ی انگلیسی ۲۴ ساعته دنیا این کار را انجام می دهد و با سه خبرنگار در داخل غزه و با ۴ خبرنگار در مناطق اشغالی شرایط  را به گونه ای رقم می زند که رسانه های غربی تمام تلاش خود را می کنند تا  اخبار غزه به خارج از غزه گزارش نشود  ، شبکه پرس تی وی این کار رسانه های غربی را  نقش بر آب می کند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد : ما در حال حاضر لحظه به لحظه از شرایط غزه به صورت ۲۴ ساعته بر روی آنتن زنده گزارش تهیه می کنیم و هیچ حرکتی نیست که اسرائیلی ها انجام دهند و زیر نظر نداشته باشیم  و روی آنتن نبریم .
 
محمد رضا عمادی اظهار داشت: امروز در واقع فقط مرگ کودکان  فلسطینی نیست بلکه امروز ما شاهد مرگ خبرنگاری و ژورنالیست در دنیا هستیم . در رسانه های اصلی دنیا خبرنگاران بسیار زیادی هستند که دوست دارند وظیفه خودشان را انجام دهند اما سیستمی که حاکم بر رسانه های دنیا و توسط چند فرد و چند سازمان در حال اداره شدن است  ، این سیستم نمی گذارد خبرنگار گزارش کند و جلوی آن را می گیرند تا واقعيت های غزه را گزارش کند .

اسماعیل فلاح در ادامه برنامه اشاره کرد : در واقع آه و ناله مردم فلسطین امروزه در همه جای دنیا در حال شنیده شدن است و این انحصار رسانه ای که امروزه دیگر از دست غربی ها خارج شده است  و در حال حاضر فریاد مظلومیت مردم  فلسطین شنيده می شود ولی این شرمساری برای رسانه های غربی به ویژه رسانه های انگلیسی  که  در میان آن ها شبکه بی بی سی که  به عنوان رسانه انگلیسی و وابسته به دولت که نسبت به  فلسطین و رژیم صهیونیستی  یک پوشش خبری جانب را دارد و دقیقا تریبون بیانیه ها  و تبلیغات و آگهی های اسرائیلی ها است .

 
وی در سخنان پایانی تصریح کرد : البته این موضوع را تمام ملیت ها و قوم هایی که در انگلیس زندگی می کنند حداقل می دانند  و به همین دلیل در این هفته یک تظاهرات بسیار گسترده در مقابل بی بی سی در لندن برگزار شد که حتی میان تظاهر کنندگان یهودیان و مسیحیان و مسلمانان نیز بودند و یک پارچه فریاد بی بی سی شرمت باد سر می دادند .

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، ناله ، آگهی ، فلسطین ، مسیحیان ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار