ساری/

پرداخت عوارض شهرداری برای عمران و آبادانی هادی شهر

شهردارشهر هادی‌شهر گفت: شهروندان این شهر عوارض شهرداری را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری  نیازی‌اوریمی  در جلسه هماهنگی جایگاه سی.ان.جی هادی‌شهر نخستین اولویت شهرداری را جلب رضایت شهروندان دانست وافزود : اگر در مدیریت شهری با مردم با اخلاق نیک برخورد نکنیم به فضای همدلی و همکاری مردم با شهرداری دست نخواهیم یافت.

وی تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و شهروندان با شهرداری را برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه شهر امری لازم و ضروری دانست  وتصریح کرد : با توجه به جدیدالتاسیس بودن شهرداری هادی‌شهر و نداشتن درآمد پایدار نیاز است شهروندان و مدیران اجرایی همکاری و مشارکت بیشتری با این نهاد داشته باشند.

شهردارشهر هادی‌شهر با بیان اینکه نیاز است بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی شهرهای کوچک نقش بیشتری داشته باشند، گفت: باید زمینه لازم برای رشد سرمایه‌گذاری‌ها در این شهرها به وجود آید.

نیازی با اشاره به اینکه از زمان ورودم سعی کردم با فراهم کردن زیرساخت لازم رضایت شهروندان را فراهم کنم، افزود: پیگیری احداث جایگاه سی.ان.جی و به فعلیت رساندن آن با توجه به نیاز شهر از جمله اقدامات ما در این شهر بوده است.

وی ، زیباسازی مبلمان شهری و انجام کارهای عمرانی در سطح شهر را از دیگر اقدامات خود در این شهربیان وتصریح کرد: یکی از عواملی که ما را در اجرای این پروژه‌ها یاری رسانده، مشارکت بالای مردم شهر بوده است.

شهردارشهر هادی‌شهر درباره احداث جایگاه سی.ان.جی اظهار داشت: با پیگیری اعضای شورای شهر و شهرداری توانستیم زمینی را توسط یکی از خیران منطقه تهیه و آن را در اختیار شرکت فرآورده‌های نفتی قرار دهیم تا شاهد احداث این جایگاه در این شهر باشیم که شاهد کلنگ‌زنی آن در چند روز گذشته بودیم.

نیازی مساحت این زمین را یک‌هزار و 500 متر دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی به پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام خود در این شهر اشاره کرد و گفت: زیرسازی و آسفالت ادامه بلوار آیت‌الله روحانی، پیاده‌روسازی فضای سبز و درختکاری، زیرسازی جاده امامزاده حسن (ع) و تعریض بازگشایی و اجرای خط پروژه در سطح شهر از جمله اهم این اقدامات بوده است.

شهردارشهر هادی‌شهر با بیان اینکه شهروندان در سطح شهر سد معبر نداشته باشند،افزود : بازاریان و کسانی که در سطح شهر ساخت و ساز می‌کنند، پیاده‌روها را با مصالح ساختمانی و اجناس اشغال نکنند تا موجب مزاحمت شهروندان نشوند./ز

برچسب ها: عوارض ، شهرداری ، هادی شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.