رودهن/

تغییر کاربری روستاهای شمیرانات با مر قانون انجام می شود

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : تغییر کاربری روستاها و فعالیت های عمرانی در روستاهای این شهرستان و حراست از اراضی ملی با مر قانون انجام می شود .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت روستاهای شهرستان شمیرانات گفت :شهرستان شمیرانات از مناطق بکر استان تهران با برخورداری ازجاذبه های گردشگری فراوان مانند چشمه یاران و غار ها و مکانهای تاریخی و مذهبی و فرهنگی محسوب می شود .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد : ساختار روستاها و محل هایی مانند دربند و غیره را نیز باید جزئی از اضلاع گردشگری پایتخت به حساب آورد و با سرمایه گذاری بروی آن می توان گردشگران و توریست های زیادی را به این محل ها جذب کرد و از این فیلتر درامد زایی داشت .

خان محمدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی دولتی ، برخورد با افراد قانون گریز در حوزه ساخت و ساز های غیر مجاز و تغییر کاربری روستاها و تصرف اراضی ملی را از اولویت های سیاست های فرمانداری شمیرانات برشمرد و اضافه کرد : تغییر کاربری در روستاهای شمیرانات با مر قانون انجام می شود .

فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر لزوم اجرای طرح جامع روستایی ابراز داشت : اجرای طرح جامع روستایی در روستاهای شهرستان شمیرانات ضعف ها و کمبود ها و خلاء های موجود در این مناطق را برطرف خواهد کرد و اجرای درست این طرح از دغدغه های مدیریت شهرستان به شمار می رود.

خان محمدی در خاتمه اظهار داشت : حفظ و حراست از ساختار روستا ها و توسعه کشاورزی و حراست از اراضی ملی مقدمه بسترسازی برای اجرای طرح توسعه استانها و شهرستانها تلقی می شود .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.