تظاهرکنندگان در واشنگتن و نیویورک خواستار توقف حمایت دولت از رژیم صهیونیستی شدند

دو ایالت واشنگتن و نیویورک آمریکا روز گذشته صحنه تحصن در محکومیت تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه بود و شرکت‌کنندگان در این تظاهرات خواستار توقف حمایت دولت این کشور از رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اینترنتی الرساله نت، دو ایالت واشنگتن و نیویورک آمریکا روز  گذشته صحنه تحصن در محکومیت تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه بود.

پلیس آمریکا شماری از فعالان صلح که تحصنی را در اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مقابل سفارت این رژیمساماندهی کرده بودند، بازداشت کرد.

این گروه از فعالان صلح در صدد ایجاد زنجیره انسانی مقابل سفارت برای جلوگیری از ورود یا خروج به آن بودند تا رژیم صهیونیستی به جنگ علیه غزه پایان دهد.

تحصن کنندگان تصاویری که در آن ها جنایات ارتش رژیم اسرائیل علیه شهروندان غیرنظامی به خصوص کودکان در غزه را نشان می داد در دست داشتند.

آنان با سردادن شعارهایی از "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا خواستند حمایت سیاسی و دیپلماتیک از اسرائیل را متوقف کند.

"مادیا بنیامین" رئیس سازمان "کد پینک" گفت: "ما از اقدامات اسرائیل علیه ساکنان غزه متاثر و متاسفیم. احساس می کنم که ما باید احساس مسئولیت کنیم و نه تنها تجاوز نظامی اسراییل به غزه را محکوم کنیم بلکه باید از حمایت های دولت آمریکا از اسراییل به شدت انتقاد کنیم."

وی افزود آمریکا بخشی از مالیاتی را که از مردم خود می گیرد به اسرائیل می‌دهد و مقامات این رژیم از آن برای کشتار انسان های بی گناه در غزه استفاده می کنند.

از سوی دیگر ده‌ها فعال صلح در محکومیت تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه در نیویورک تحصن کردند.

شرکت کنندگان در این تحصن توقف حمایت آمریکا از تل آویو در جنگ علیه غزه را خواستار شدند.

آنان از جامعه بین المللی خواستند موضع شفاف و قاطعی در مقابل جنایات  رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان فلسطینی در غزه اتخاذ کند.

ده ها نفر از دانشجویان آمریکایی، فعالان صلح آمریکایی، اتباع کشورهای عربی، مسلمانان و اعضای جنبش یهودی ضد صهیونیسم در این تحصن شرکت کرده بودند.

در همین حال برخی از تحصن کنندگان نیز برای بیدار کردن و متوجه کردن مردم به نسل کشی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه انجام می‌دهد لباس‌های آغشته به خون پوشیده و روی زمین دراز کشیده بودند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار