فریاد شیران: شاعری وام گرفت، شعرش آرام گرفت/تندیس نفت را فقط به وزیر پس می دهم

پیشکسوت و مربی سابق نفت تهران گفت: تندیس نفت را فقط به زنگنه وزیر محترم نفت و مهندس جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران تحویل می‌دهم.

ناصر فریادشیران پیشکسوت و مربی سابق تیم نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مراسم اعلام برترین‌ها بیان داشت: رخداد خوبی بود که هر سال نسبت به سال گذشته در حال بهتر برگزار شدن است و من به نوبه خود از تمامی کسانی که برای برگزاری این مراسم زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم و همچنین یک کار مثبت هم صدا و سیما انجام داد که قابل تقدیر بود، اینکه پوشش خبری مناسب و پخش مستقیم داشت و امیدوارم سال به سال بهتر و بهتر انجام شود.

وی در خصوص انتخاب برگزیدگان گفت: به نظر من افرادیکه انتخاب شدند حقشان بود و به هر حال کسانی که انتخاب شدند مورد تایید فدراسیون فوتبال بوده‌اند که انتخاب شدند.

فریاد شیران درباره نحوه تحویل گرفتن جایزه تیم فوتبال نفت تهران اینگونه بیان داشت: من را از طرف سازمان لیگ دعوت کردند و همانند سایر دعوت شدگان در محل برگزاری مراسم حاضر شدیم و افراد زیادی از اهالی فوتبال هم حضور داشتند و در نهایت ما را به قسمت VIP راهنمایی کردند و اتفاقا پشت سر تاج و نبی و کفاشیان نشستم و کنار من هم پرویز مظلومی حضور داشت.

وی ادامه داد: تمام کسانی که حضور داشتند شاهد هستند من آنجا حضور داشتم بدون اینکه ازطرف باشگاه نفت دعوت نامه‌ای داشته باشم، زمانیکه نوبت به اعلام جایزه تیم نفت رسید که به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد مجری صدا و سیما سه بار نماینده نفت تهران را اعلام کرد که هیچ نماینده‌ای از باشگاه نفت حضور نداشت و  2 بار نام مرا خواندند که حتی من به مزاح گفتم که من مربی اخراجی‌ تیم نفت تهران هستم و به هر حال با اصرار دوستان برای دریافت جایزه به روی سن رفتم و حتی چون آمادگی قبل هم نداشتم تندیس از دستم افتاد و برداشتم و زمانیکه از سن پایین رفتم تقدیم فرکی‌، مربی فهیم و زحمت کش سابق تیم نفت نمودم که وی با متانت گفت: این روز روز شما و این حق شماست.

فریادشیران در خصوص تحویل از طریق وی به باشگاه نفت تهران بیان داشت: این نشان مال باشگاه است و من نیز تحویل باشگاه خواهم داد ولی تحت شرایطی تحویل می‌دهم.

این کاپ یکی از افتخارات باشگاه است و این مسئله نیز در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است که دعوت نامه رسمی به باشگاه رسیده بود ولی هیچ نماینده‌ای در آن مراسم از باشگاه حضور نداشت که جناب بابازاده هم دقیقه 90 خودشان را به محل رساندند.

وی در ادامه گفت: من به بابازاده گفتم که وارد بحث من و باشگاه نشود ولی متاسفانه وی با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه داشته و به دروغ عنوان کرده که من آنجا حضور داشتم و فریادشیران رفت و جایزه را تحویل گرفت!من به تمام مقدسات قسم می‌خورم که بابازاده 30 دقیقه آخر برنامه آنجا حضور پیدا کرد یعنی بعد از اهدا جایزه!

من از همین طریق اعلام می‌دارم که این کاپ اخلاق را به دو نفر تحویل می‌دهم یکی زنگنه وزیر محترم نفت و مهندس جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران. با افتخار هم تحویل می‌دهم چون این تندیس و کاپ از آن تمامی زحمت کشان باشگاه نفت تهران است. از جمله مرحوم دهداری مربی اخلاق فوتبال ایران و مرحوم حمیدشیرزادگان و تمامی کسانی که در این تیم زحمت کشیدند و بازی کردند و سرسوزنی هم ناصر فریادشیران.

فریادشیران در پایان اظهار داشت: فوتبال ایران مربی سالم نمی‌خواهد، مربی ناپاک می خواهد و افرادی مانند فریادشیران نباید وجود داشته باشند.

تیم نفت امروز حاصل زحمات کسانی بوده که با صداقت برای این تیم زحمت کشیدند تا این تیم به اینجا رسیده است و به لطف خداوند و کمک رسانه‌ها و عزیزانی که در رسانه‌ها زحمت می‌کشند این تیم در تهران باقی می‌ماند بدانند تیم فوتبال نفت از آن مردم است.

در جواب احمد ابراهیمی که با یکی از خبرگزاریها در مورد من مصاحبه کردند فقط می‌گویم: شاعری وام گرفت شعرش آرام گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: فریاد ، شیران ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار