اردبیل/

کسب مدال برنز جهان توسط وزنه‌بردار اردبیلی

افشین عباسی در جریان مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان در کشور آذربایجان موفق به کسب مقام سوم در وزن 85 کیلوگرم شد.

افشین عباسی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان در سال 2014 با شرکت 23 کشور در جمهوری آذربایجان برگزار شد که طی این مسابقات روسیه مقام اول، آذربایجان دوم و ایران به مقام سوم تیمی دست یافته است.

وی گفت: بنده از سال 72 ورزش وزنه‌برداری را شروع کردم طی این 20 سال، دو مدال نقره و برنز کارگران ایران، 16 حکم قهرمانی مسابقات دانشجویان ایران و به تازگی نیز مدال برنز وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان را کسب کردم.

این پیشکسوت وزنه‌برداری در مورد کسب مقام سومی مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان در سال 2014 در کشور آذربایجان، افزود: من در این مسابقات در وزن 85 کیلوگرم و رده سنی 35 الی 39 سال شرکت کرده بودم که این رده سنی اولین رده سنی این مسابقات بود.

عباسی در ادامه تصریح کرد: این مدال برنز برای من بهترین انگیزه بود تا بتوانم در مسابقات‌ بعدی به مقام‌های بالاتر و مدال‌های رنگین‌تر دست پیدا کنم و در واقع این مدال برنز به امید خدا شروع موفقیت‌های بیشتر برای من در رده پیشکسوتان می‌شود.

وی با بیان اینکه در جریان این مسابقاتشش رکورد جهانی تغییر یافت، بیان کرد: تمام اعضای تیم ایران با هزینه شخصی خود در این مسابقات حضور پیدا کردند که انتظار ما از فدراسیون این است که به تیم پیشکسوتان بیشتر توجه داشته باشد.

این پیشکسوت ورزشی گفت: مشکل اصلی پیشرفت تیم وزنه‌برداری اردبیل در لیگ کشور نیست بلکه یک اسپانسر خوب است به طوریکه مشکلات مالی عامل مهمی است و سبب شده اردبیل در لیگ ایران هیچ مقامی تاکنون کسب نکند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، مدال ، برنز ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.