در روزهای ملاقات مردمی شهردار انجام می شود

ارائه خدمات رایگان پزشکی در مساجد سطح منطقه 7

شهردار منطقه 7 پایتخت از ارائه خدمات رایگان پزشکی به شهروندان در نشستهای ملاقات مردمی که به صورت مستمر و هفتگی در سطح مساجد منطقه برگزار می شود خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از ابتدای سال جاری رضا نگهبان و مدیران شهری منطقه علاوه بر حضور و اقامه نماز در مساجد سطح منطقه به صورت هفتگی به مشکلات  اهالی رسیدگی می کنند.

شهردار منطقه 7 با تاکید بر ماموریت ویژه تیم اداره سلامت منطقه 7 در روز های ملاقات مردمی در مساجد افزود : تیم پزشکی و سلامت منطقه با بهره گیری از کادری مجرب و توانمند در روزهای یکشنبه پیش از حضور مسئولان شهری به ساکنان محلات خدمات رایگان پزشکی و مشاوره ای ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سلامت شهروندان و ارائه خدمات پزشکی و مشاوره ای از اولویتهای کاری شهرداری این منطقه است، تصریح کرد: لازمه داشتن شهری سالم وجود شهروندان سالم است؛ از همین رو برنامه‌های مدونی را در این زمینه اجرا می شود.

 نگهبان با اشاره به بستر مناسبی که در فرصتهای مختلف برای از بین بردن فاصله ها بین شهروندان و مدیران شهری به وجود آمده، گفت: جدای از وظایف کاری و مدیریتی شهردار و مسئولان ارشد منطقه 7، براساس اصل مدیریت جهادی و به دور از مناسبات اداری و ستادی با حضور در محلات به خصوص در مساجد با مردم و نمازگزاران گفتگو می کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، مساجد ، منطقه 7
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار