دفاع تمام قد جامانده نقل و انتقالات از قلعه نویی در مقابل نکونام

هافبک سابق استقلال گفت: «چه خوب است یک فوتبالیست زمانی علیه مربی سابقش مصاحبه کند که در تیم حضور دارد، نه زمانی که از تیم رفته است.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،صحبت های جواد نکونام و ایمان موسوی درباره امیر قلعه نویی و دو سال پیش که استقلال قهرمان شد، حرف و حدیث های زیادی به وجود آورده است.

 

میثم بائو یکی از بازیکنانی است که می تواند به خوبی درباره اتفاقات اخیر صحبت کند. بائو که آن سال از شهرداری تبریز با کلی حرف و حدیث به استقلال آمد و از طرفی رفاقت دیرینه ای هم با منصور عظیمی دارد می تواند خیلی از ناگفته ها را بر زبان بیاورد.

 

بائو درباره مسائل پیش آمده اظهار داشت: «من به شخصه از امیر قلعه نویی و منصور عظیمی هیچ بدی ندیدم. چه خوب است یک فوتبالیست زمانی علیه مربی سابقش مصاحبه کند که در تیم حضور دارد، نه زمانی که از تیم رفته است. اینکه در رسانه ها حرف بزنیم و آبروی کسی را ببریم، چه فایده ای دارد؟ با شناختی که من از امیر قلعه نویی دارم باید بگویم او شخصیت بزرگی دارد و آدم قابل احترامی است.»

 

وی ادامه داد: «از ایمان موسوی که گفته عظیمی پیشنهادهای نامشروع به او داده و درخواست پول کرده تا در ترکیب قرار بگیرد، یک سوال دارم؛ چرا عظیمی به من از این پیشنهادها نداد؟ مگر کسی پیدا می شود بگوید از من با عظیمی رفیق تر است؟ من که اصلا خودم عامل آشنایی عظیمی با قلعه نویی بودم. چرا به من که رفیقش بودم نگفت پول در ترکیب بازی کن. من هم در آن سال حقم خورده شد و بازی نکردم؛ یادتان هست زمانی که از شهرداری تبریز به استقلال آمدم چقدر حرف برایم درآوردند؟ اگر آن حرف ها درست بود که باید پارسال در استقلال می ماندم؟ حداقل امسال بدون تیم نمی ماندم!»

 

هافبک سابق استقلال همچنین گفت: «من که با عظیمی رفیق بودم، فقط 39 درصد از پولم را گرفتم. این حرف ها خوب نیست. آدم نباید وقتی از تیمی رفت پشت سر معلمش صحبت کند. فوتبال هر کسی یک روزی تمام می شود و همان فوتبالیست قرار است مربی شود. من برای نکونام احترام قائلم، او بازیکن بزرگی است اما یکسری کدورت ها بوده و باید تمام شود. از هر فوتبالیستی سوال کنی می گوید فلان سال حقم خورده شد. خود من در تراکتورسازی این اتفاق برایم افتاد. من واقعا از مجید جلالی ناراحتم اما تا به حال به او افترا زده ام؟ گفتم هوای مرا نداشت اما نه اینکه بیایم و اینطور علیه مربی ام صحبت کنم.»

 

بائو درباره شایعه پیشنهاد عظیمی به ایمان موسوی تاکید کرد: «به نظر من شخصیت هر فوتبالیستی تعیین می کند چگونه با او رفتار شود. چرا فقط ایمان موسوی این حرف ها را می زند، چرا به امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری و ... از این پیشنهادها داده نمی شود. فوتبالیست باید شخصیت بزرگ داشته باشد به طوری که هیچ کس جرات نکند پیشنهاد غیرفوتبالی به او بدهد. من همان سال که آن حرف ها به وجود آمد با ایمان موسوی صحبت کردم و به او گفتم فوتبال ارزش ندارد که اینطور پشت سر مربی ات حرف بزنی. همان زمان هم نه پول گرفته بودم و نه بازی می کردم.»

 

بائو در پایان افزود: «میثم بائو با 14 سال سابقه بازی در فوتبال ایران الان جامانده نقل و انتقالات فوتبال ایران است. نه دلالی داشتم که مرا جا به جا کند و نه تیمی مرا می خواهد. همیشه امیدم به خدا بوده است و بس. قلعه نویی مربی بزرگی است و همیشه پشت سر آدم های بزرگ حرف زیاد است. قلعه نویی بی تردید سالم ترین مربی ایران است و این مسائل در شان او نیست.»

آی اسپورت

برچسب ها: دفاع ، جامانده ، نکونام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار