در گفتگوی اختصاصی باشگاه خبرنگاران با دبیر اتاق تعاون مرکزی ایران مطرح شد ؛

"تعاون" پلی برای شرکتهای دانش بنیان به سوی "بازاریابی"

تنها کاری که اتاق تعاون مرکزی ایران در راستای توسعه شرکتهای دانش بنیان می تواند داشته باشد بازاریابی بسیار ارزان بر پایه سود بالا است .

محمد صادق مفتح دبیر اتاق تعاون مرکزی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان تلاش اتاق تعاون مبنی بر توسعه شرکتهای دانش بنیان بر پایه تعاون گفت : تنها کاری که اتاق تعاون مرکزی ایران در راستای توسعه شرکتهای دانش بنیان می تواند داشته باشد بازاریابی بسیار ارزان بر پایه سود بالا است .
 
این مقام مسئول ادامه داد :اتاق تعاون هنگامی که متولی ایجاد نمایشگاهی می شود با حمایت شرکتهای دانش بنیان سعی در نمایش ارزان محصولات این شرکتها دارد . 

وی با بیان اینکه این نمایش زمینه را برای آشنایی مصرف کننده فراهم می کند تصریح کرد : حضور شرکتهای دانش بنیان به اعتبار تعاونی ها یک رابطه دو سویه است چون هم تولید کننده آثار خود را نشان می دهد و هم مصرف کننده به طور حضوری با محصول شرکتهای دانش بنیان آشنا می شود .

مفتح اضافه کرد : دسترسی آسان به بازار محصولات از اولویتهای توجه به شرکتهای دانش بنیان است که با برنامه ریزی دقیق این امر توسط تعاون محقق می شود .
 
دبیر اتاق تعاون مرکزی ایران خاطر نشان کرد : برنامه هایی در این زمینه در اتاق تعاون در حال بررسی است .
 
انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.