بازیارعبدالسلیمانلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

سکوت در قبال نسل‌‌کشی غزه داعیه حقوق بشر سازمان‌های بین‌المللی را نقض کرد

دبیرکل اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: سکوت سازمان‌های حقوق بشری مقابل نسل‌کشی در غزه ادعای آنان در مورد حقوق بشر را نقض کرد و نشان داد که دولت‌های خاص هستند که برای سازمان‌ها ملل تصمیم‌ می‌گیرند.

"داراب بازیارعبدالسلیمانلو" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با توجه به اینکه موضوع فلسطین یک مسئله‌ی جهانی است و برای ما مسلمانان اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: تمام مردم جهان در کشور‌های مختلف حوادث دردمندانه‌ای را که در غزه اتفاق افتاد را محکوم کرده و خواستار برخورد مجامع بین‌المللی با صهیونیست‌ها شدند.

دبیر کل اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه تنها راه پیروزی فلسطین قابله با زیاده‌خواهی دولت نامشروع اسرائیل است، تصریح کرد: مقاومت فلسطین نشان داد که چگونه می‌توان با مدعیان تا بن دندان مسلح گنبد آهنین در اسرائیل مقابله کرد و آنها را به وحشت انداخت.

بازیارعبدالسلیمانلو با بیان اینکه از طرف کشورهای عربی هیچگونه حمایتی به مردم فلسطین نمی‌شود، تصریح کرد: سران کشورهای عرب دست‌نشاندگان استکبار جهانی هستند، لذا نه تنها این فجایع را محکوم نمی‌کنند، بلکه خود آنان در تجهیز ماشین جنگی صهیونیست سهم بسزایی دارند.

وی همچنین به مواضع ضعیف و سرد سازمان ملل در مقابل این نسل کشی اشاره کرد و گفت: سکوت سازمان‌های حقوق بشری مقابل  نسل‌کشی در غزه ادعای آنان در مورد حقوق بشر را نقض کرد و نشان داد  که دولت‌های خاص هستند که برای سازمان‌ها ملل تصمیم‌ می‌گیرند.

وی در پایان با اشاره به وظیفه مسلمانان و ملت‌های آزادیخواه در برابر جنایات رژیم صهیونیست خاطر نشان کرد: تا زمانی که ملت و مردم فلسطین به سرزمین اصلی خودشان برنگردند و به حقوق ابتدایی و انسانی خود دست پیدا نکنند از آنها حمایت کنیم و به رژیم جعلی اسرائیل می‌فهمانیم که چقدر در میان ملت‌های جهان منفور است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، غزه ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار