جهان صحنه برپایی تظاهرات ضدصهیونیستی بود: از نیویورک تا شیلی و استرالیا

شهرهای مختلف جهان همچنان صحنه برپایی تظاهرات علیه استمرار کشتار مردم غزه در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به این منطقه است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری پرس تی وی، تظاهرکنندگان خواستار توقف فوری خونریزیهای اسرائیل و نیز پایان محاصره هفت ساله منطقه غزه شدند.

 تظاهرکنندگان در شهرهای نیویورک در تظاهرات خود با حمل دست نوشته هایی خواستار توقف کمک آمریکا به تروریسم دولتی اسرائیل شدند. آنها همچنین برای آزادی فلسطین شعار دادند. 

در سانتیاگو پایتخت شیلی نیز تعداد کثیری از مردم و فعالان طرفدار حقوق فلسطینی ها به خیابان آمدند. مردم در شهر مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک نیز در محکومیت حملات و جنایات اسرائیل در غزه تظاهرات کردند. آنها پرچم های فلسطین را با خود حمل می کردند.

روز شنبه در شهر کیت تاون در افریقای جنوبی نیز دهها هزار نفر در حمایت از مردم غزه و محکومیت حمله اسرائیل به این منطقه تظاهرات کردند. 

شهر پاریس پایتخت فرانسه نیز صحنه برپایی تظاهرات ضد اسرائیلی بود. 

در برلین پایتخت آلمان نیز صدها نفر از مخالفان تجاوز نظامی اسرائیل به غزه و کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان فلسطینی به خیابان ها آمدند. آنها پلاکاردها و دست نوشته هایی با خود حمل می کردند که در آنها آزادی فلسطین نوشته شده بود. 

در سیدنی در استرالیا نیز تظاهرکنندگان با حمل تابوت نمادین قربانیان حملات اسرائیل به غزه حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار