شیراوژن در گفتگو با باشگاه خبرنگارن مطرح کرد

نباید نسبت به قضیه فلسطین بی‌تفاوت باشیم

قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: رژیم صهیونیست با استفاده از پشتیبانی و امکانات مالی بین‌المللی، مردم غزه را تحت فشار می‌گذارد بنابراین تمام ملت‌های مسلمان و انقلابی نیز باید در مقابل این فجایع با یکدیگر متحد با شند.

"‌عباس شیر اوژن‌" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف ما در قبال مردم مظلوم فلسطین سر دادن فریاد مظلومیت آنان است و نباید نسبت به این قضیه بی‌تفاوت نباشیم، گفت: لازم است از روش‌های متناسب با توانایی‌ و ظرفیت‌های خود برای کمک به رفع این مظلومیت استفاده کنیم.

قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تصریح کرد: رژیم صهیونیست با استفاده از پشتیبانی و امکانات مالی بین‌المللی، مردم غزه را تحت فشار می‌گذارد بنابراین تمام ملت‌های مسلمان و انقلابی نیز باید در مقابل این فجایع با یکدیگر متحد با شند. 

شیر اوژن افزود: خوشبختانه امسال گروه‌های مختلف از جمله پزشکان، دانشجویان، خبرنگاران و متخصصین کشورمان برای حضور در غزه و سرکوبی جنایات رژیم غاصب اسرائیل اعلام آمادگی کرده‌اند همچنین از جنبه‌های مختلف مالی، تخصصی و درمانی اعلام همراهی و آمادگی داشته‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم این کمک‌ها زمینه‌ای برای نابود کردن این جنایات باشد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مسلمان ، غزه ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار