با حکم نماینده ولی‌فقیه در سپاه؛

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام محمود دهقانی را به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) منصوب کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، آئین تکریم و یادبود مرحوم حجت‌الاسلام مقدسی مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) و معارفه مسئول جدید نمایندگی در این دانشگاه صبح امروز(سه شنبه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، سرتیپ دوم پاسدار دکتر جعفر اصلانی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) و جمعی از مسئولین این دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و تقدیر از تلاش‌های مرحوم حجت‌الاسلام سید محمد مقدسی که در تیرماه سال جاری بر اثر عارضه بیماری درگذشت، حجت‌الاسلام محمد دهقانی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) منصوب شد.
 
همچنین در این مراسم سردار اصلانی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با اهدای لوح یادبودی به فرزند مرحوم مقدسی از تلاش‌های این روحانی خدوم تجلیل کرد.
 
گفتنی است؛ حجت‌الاسلام دهقانی پیش از این به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاءالانبیاء(ص) فعالیت داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار