مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی (ره) گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی با هدف ارج نهادن به مقام والای بانوان و تعظیم این واجب الهی از بانوان محجبه ی شرکت کننده در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور تقدیر به عمل آورد.

"مهدی رمضان‌زاده"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی با هدف ارج نهادن به مقام والای بانوان و تعظیم این واجب الهی از بانوان محجبه  شرکت کننده در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور تقدیر به عمل آورد.
 
 وی تصریح کرد: ظهر امروز 21 مرداد با حضور شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی از 40 نفر از بانوان محجبه حاضر در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور تقدیر به عمل آمد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی (ره) با انتقاد از وضعیت فرهنگی موجود در المپیاد دانشجویی گفت: در این المپیاد بر خلاف نامش که المپیاد فرهنگی ورزشی نامیده شد آنچه که از نتایجش پیداست کاملاً تهی از بعد فرهنگی بوده که ضروری است مسئولین امر در این زمینه پاسخگو باشند.
 
وی در ادامه افزود: دانشگاه دارای حرمت است و نمی‌شود به بهانه یک المپیاد قوانین مقررات انضباطی موجود بالاخص قوانین مربوط به حجاب تعطیل شود. اگر امروز حرمت دانشگاه شکسته شد قطعاً در ایام سال تحصیلی امکان کنترل وجود نخواهد داشت.
 
رمضان‌زاده در ادامه ضمن تشکر از بانوان محجبه حاضر در المپیاد اظهار داشت: شما با حیا و شجاعت خود نشان دادید که در هر عرصه ای می‌توان با حفظ حجاب اسلامی و رعایت ارزش‌ها حاضر شد و به موفقیت دست یافت و حجاب هیچگاه مانع پیشرفت بانوان نیست.
 
 
متن لوح تقدیر به این شرح است:
 
حفظ چادر، حفظ دین و مذهب است
 
شیوه زهرا و درس طینب است
 
سلام علیکم؛
 
خواهرم اینک که با حیا و عفت خود نمونه و الگوی یک زن اسلامی بودید و با حجاب خود ارزنده‌ترین زینتت را به نمایش گذاشتید و غنچه اوراق هستی‌ات را بر باد نداده و پای از دروازه عصمت برون ننهاده ای و با عصمت خود تاج «کَرَّمنا» بر سر نهادی و سند بندگی و عبودیت در برابر معبود را امضا نمودید و دانستید که غنچه تا غنچه است و در حجاب است هیچ کس هوس چیدنش را نمی‌کند، اما همین که حجاب بر تن درید چیده خواهد شد و حسابش با کرام الکاتبین است. بنابراین بر خود بایسته می دانیم عفتت را ارج و عصمتت را ارزش نهیم و به پاس نجابتت بر خود ببالیم.
 
همواره در پیشگاه خداوند سربلند و مانا باشید.


انتهای پیام/
برچسب ها: حجاب ، دانشجو ، المپیاد ، کشور ، عفاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار