تماس تلفنی هیلاری کلینتون با اوباما برای ارائه توضیحات درباره سخنان بحث برانگیزش

هیلاری کلینتون با اوباما برای توضیح درباره سخنان بحث برانگیزش در خصوص سیاست وی تماس گرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی "هیلاری کلینتون"  وزیر خارجه سابق آمریکا اعلام کرد که هیلاری کلینتون روز گذشته با "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا تماس گرفت تا درباره سخنان بحث برانگیزش که در مصاحبه با مجله آتلانتیک بیان کرده بود، توضیح دهد وبگوید که هدف وی، حمله به او نبوده است.

"نیک مریل" سخنگوی هیلاری کلینتون در بیانیه‌ای گفت: روز گذشته کلینتون با باراک اوباما تماس گرفت تا تأکید نماید که وی تلاش نداشته است تا به او یاسیاست و یا رهبری اش حمله نماید.

گفتنی است، در مصاحبه ای که مجله آتلانتیک روز یکشنبه منتشر ساخت، هیلاری کلینتون گفت: تصمیم ایالات متحده مبنی بر عدم دخالت زودهنگام در جنگ داخلی سوریه یک شکست بود.

سخنگوی هیلاری کلینتون همچنین گفت: کلینتون و اوباما در برخی مسائل بایکدیگر اختلاف نظر دارند، از جمله چالش بزرگی که توسط سوریه بوجود آمد و کلینتون این اختلافات را در کتابش و از همان زمان در مناسبت های مختلفی شرح کرده است.

شایان ذکر است، کلینتون وزیر خارجه دوره اول ریاست جمهوری اوباما بود که در اوائل سال 2013 از پست خود کناره گیری کرد و در زمان شروع تحولات سوریه در ضمن هیئت دولت آمریکابود.

هیلاری کلینتون رقیب احتمالی قوی برای نامزدی پست ریاست جمهوری از سوی حزب دموکرات برای سال 2016 محسوب می گردد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار