هفته سوم لیگ برتر فوتبال ، سایپا البرز - گسترش فولاد

جلالی : به اندازه ی 2 بازی از گسترش شناخت داریم / تارتار: شرایط زمین کرج مناسب انجام بازی زمینی است

نشست خبري سرمربيان تيمهاي فوتبال سايپاي البرز و گسترش فولاد تبريز پيش از ديدار امروز دو تيم ، ديروز در سالن کنفرانس هيأت فوتبال استان البرز برگزار شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، سرمربي تيم فوتبال سايپا البرز در اين نشست گفت: به دنبال کسب سه امتياز بازي هستيم.
مجيد جلالي افزود: در ديدار اول گرماي هوا و بلندي چمن زمين سبب افت بازي شد و تيم سايپا نتوانست بازي خوبي ارائه کند اما در بازي دوم مقابل پيکان توانستيم نواقص خود را برطرف کنيم و اين اميدواري وجود دارد که بتوانيم در بازي امروز، بازي بهتري ارائه دهيم.
وي در مورد تيم گسترش فولاد نيز گفت : بر روي نقاط قوت و ضعف اين تيم کار کرده‌ايم و شناخت ما به اندازه دو بازي است که گسترش فولاد انجام داده است.
وي در مورد مصدومان و محرومان بازي در مقابل گسترش فولاد هم اضافه کرد: تنها بازيکن مصدوم ما در اين ديدار روزبه شاه‌عليدوست است که 2 تا 3 هفته زمان نياز دارد که به شرايط بازي برگردد. سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد هم در اين نشست گفت: برنامه دو تيم سايپا و گسترش فولاد روي زمين است و با توجه به شرايط خوب زمين اين امکان فراهم است و من از زحمات دست‌اندارکاران ورزشگاه انقلاب کرج هم بابت کيفيت خوب زمين تشکر و قدرداني مي‌کنم.
مهدي تارتار افزود: روي نقاط قوت و ضعف تيم سايپا کار کرده‌ايم و سايپا هماهنگي و ساختار مناسبي دارد.
وی ادامه داد: با توجه به اينکه تيم گسترش فولاد در بازي‌هاي قبل نتوانسته است امتيازات لازم را کسب کند، براي کسب 3 امتياز به کرج آمده‌ايم.
تارتار در مورد مصدومين و بازيکنان محروم تيم گسترش فولاد در بازي امروز هم گفت: مصدوم و محروم براي اين بازي نداريم .در هفته سوم ليگ برتر فوتبال کشور ، دو تيم  سايپا  و گسترش فولاد تبريز از  ساعت 18 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم ميروند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار