ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

اعتراض‌های پی در پی مربی به ضرر پرسپولیس است/ هافبک‌های ایرانی عملکرد ضعیفی دارند

کارشناس فوتبال گفت: مشکلات باشگاه پرسپولیس و همچنین اعتراض‌های پی در پی مربی این تیم می‌تواند بر روی بازیکنان تأثیرگذار باشد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از اینکه آیا مشکلات باشگاه پرسپولیس می‌تواند بر روی بازیکنان اثرگذار باشد یا خیر افزود: مشکلات مدیریتی در فوتبال ما همچنان وجود دارد و این مسأله باعث می‌شود ورزش فوتبال روز به روز خراب‌تر شود و ما در فوتبالمان ضعف مدیریتی داریم. 

وی افزود : مشکلات باشگاه پرسپولیس نیز از این دسته از مشکلات است و ناهماهنگی این باشگاه و اعتراض پی در پی مربی این تیم می‌تواند بر روی بازیکنان اثرگذار باشد و باعث شود این تیم در بازی‌های خود امتیازهای لازم را کسب نکنند. 

وی در ادامه بیان کرد: زمانی که فردی سمت هیات مدیره یک تیم را برعهده می‌‌گیرد دیگر لازم نیست که مشکلات مالی باشگاه را در مصاحبه‌های خود با رسانه‌ها بیان کند و باعث شود این تیم با مشکلاتی بزرگتر مواجه شود.

 
وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی دوتیم سپاهان و استقلال بیان کرد: در کل بازی‌های امسال نسبت به سال‌های دیگر به مراتب ضعیف‌تر و بی‌حوصله انجام می‌گیرد و روز به روز از تماشاچیان کاسته می‌شود چرا که تیم‌ها بازی قشنگی از خود در این لیگ نشان نداده‌اند بازی دو تیم استقلال و سپاهان جالب و دیدنی است چرا که مربی تیم استقلال ایرانی و کارکشته است و مربی تیم سپاهان خارجی است و تقابل این دو مربی و این دو تیم می‌تواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد.  
 
وی در ادامه اظهار کرد: تیم سپاهان نسبت به تیم‌های دیگر بهتر بوده و امتیاز مناسبی نیز از باز‌های خود دریافت کرده است ولی باید این تیم هافبک‌های خود را قوی کند تا بتواند برنده این دیدار باشد ، تیم استقلال نیز عملکرد خوبی داشته است ولی در بازی آخر خود توانست به زور تیم حریف را ببرد و این مسئله می‌تواند برای تیم استقلال در این بازی دردسرساز باشد چرا که هر دو تیم قوی هستند و نیاز به امتیاز این دیدار دارند.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: تیم استقلال نیز باید هافبک‌های خود را پوشش دهد تا بتوانند عملکرد بهتری از خود در زمین نشان دهند و تیمی می‌تواند برنده باشد که مرکز زمین را بدست بیاورد و با صاحب شدن توپ عملکرد خوبی را از خود نشان دهند ، بنابراین بهتر است این دو تیم وظایف خط هافبک را که 10 فرمان است انجام دهند تا بتوانند عملکرد مناسبی در بازی این هفته داشته باشند و احتمال است که قهرمانی بین این دو تیم در این فصل بچرخد.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی دوتیم پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: تیم پرسپولیس در دو بازی اخیر خود عملکرد نامناسبی از خود نشان داده است و این تیم در بازی قبلی خود بازی بدی را ارائه داد و انگار که بدون هافبک بازی کرده است ، بهتر است این تیم یک مدیریت قوی داشته باشد تا بتواند در لیگ امسال موفق باشد.  
تیم ذوب آهن تیمی است که نقاط ضعف پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد و در گرفتن نتیجه از پرسپولیس از مهارت‌ خاصی برخوردار هستند و می‌توانند بازی خوبی ار در دیدار با این تیم به نمایش بگذارند.  
انتهای پیام/

برچسب ها: مشکلات ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار