امیر سرتیپ تسویه‌چی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ساخت فیلمی از زندگی‌نامه شهید لشکری در دستور کار نیروی هوایی

فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید لشکری مهرآباد گفت: همان طور که امام راحل و مقام معظم رهبری فرموده بودند تا زمانی که انسجام و وحدت داشته باشیم هیچ کشوری نمی‌تواند به ما ضربه‌ای وارد کند و امروز ما به پشتوانه شهدای بزرگوار قوی‌تر از 30 سال پیش هستیم.

امیر سرتیپ "محمد تسویه‌چی" فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید لشکری مهرآباد در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ در رابطه با سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان "حسین لشکری" گفت: شهید لشکری اسوه اسرا و رزمندگان بود و ایشان با این صبر و استقامتی که از خود نشان داد برای همه رزمندگان ما یک الگو بوده و است که نه تنها وی روحیه‌اش شکسته نشد بلکه  روز به روز روحیه‌اش قوی‌تر شد و به ایمانش افزوده شد که در طول اسارت توانست حافظ کل قرآن‌کریم شود.   
 
وی با اشاره به لقبی که مقام معظم رهبری به وی اعطا کرده بودند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به دلیل ایستادگی و ایثار این شهید بزرگوار به وی لقب سید الاسرا را اعطا فرمودند به همین دلیل پایگاه شکاری مهرآباد که پایگاه مادر و شامل 10 نوع هواپیمای جنگی است را ما به نام این شهید بزرگوار مزین نمودیم.

فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید لشکری مهرآباد در ادامه در رابطه با پیروزی جمهوری اسلامی ایران در 8 سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: ایمان، اعتقادات و وحدت و انسجام ما در جنگ تحمیلی باعث پیروزی ما در این جنگ بود.

امیر سرتیپ دوم محمد تسویه‌چی با اشاره به سخنان امام راحل و مقم معظم رهبری، گفت: همان طور که امام راحل و مقام معظم رهبری فرموده بودند تا زمانی که انسجام و وحدت داشته باشیم هیچ کشوری نمی‌تواند به ما ضربه‌ای وارد کند و امروز ما به پشتوانه شهدای بزرگوار قوی‌تر از 30 سال پیش هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه در نظر داریم فیلمی از شهید لشکری ساخته شود، خاطرنشان کرد: قرار است که کارگردان و عوامل سازنده فیلم این شهید بزرگوار با همسر ایشان ملاقاتی داشته باشند تا بتوانند با جمع‌آوری اطلاعات به امید خدا در آینده نزدیک فیلمی به صورت سریال با کمک نیروی هوایی در این راستا تهیه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار