وزير گردشگری رژيم صهيونيستی: حماس اسرائيل را مديريت می‌کند و نه بالعکس

وزير گردشگری رژيم صهيونيستی در سخنانی اعلام کرد؛‌ حماس، اسرائيل را مديريت می‌کند و نه بالعکس.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری صفای فلسطین، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی یکشنبه گفت این جنبش حماس است که اسرائیل را مدیریت می‌کند.

عوزی لانداو گفت : این جنبش حماس است که اسرائیل را مدیریت می‌کند نه بالعکس و این احساس ناراحت کننده نیز وجود دارد که اسرائیل به هر بهایی به دنبال برقراری آرامش است.

لانداو این سخنان را پیش از نشست کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مطرح کرد و افزود : برای اقدام در غزه مجوز بین‌المللی داده شده بود اما اسرائیل در همه مراحل گذشته این مجوز را ضایع کرده و از دست داده است.

وی خاطر  نشان کرد اسرائیل پس از آنکه نتوانست در میدان نبرد تکلیف را روشن کند حماس را به یک جنبش دارای جایگاه بین‌المللی تبدیل کرد.

یووال اشتنیتز وزیر اطلاعات اسرائیل نیز گفت اگر اسرائیل اجازه احداث بندر دریایی در غزه را بدهد نوار غزه در آینده به موشکهای اسکاد و زلزال نیز دست خواهد یافت.

یائیر لاپید وزیر دارایی اسرائیل نیز گفت هرگونه توافقی باید امنیت شهروندان اسرائیل به ویژه ساکنان جنوب را تضمین کند و بدون آن توافقی به دست نخواهد آمد زیرا امکان ندارد که احساس تهدید به قوت خود باقی بماند. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار