رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار خرید محصولات دانش بنیان

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای لیزینگ شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران؛ بهزاد سلطانی در دوازدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس با اشاره به اینکه مدت 7 ماه است که مدیریت دوم صندوق شروع به کار کرده است بیان داشت: تمامی قوانین و مقررات در این هفت ماه تدوین شده و در ارائه تسهیلات مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه تا امروز از طرح‌های رسیده عقب نیستیم افزود: تا سه ماه آینده این طرح‌ها تشدید می‌شود زیرا تعداد طرح‌های زیادی در دست کمیته اعتباری داریم که مصوب خواهد شد.

سلطانی برخی از طرح‌های رسیده به صندوق را به لحاظ فنی و اقتصادی قوی ندانست و گفت: از سطح کیفیت طرح‌ها راضی نیستیم و خیلی از شرکت‌های متوسط هنوز دانش بنیان نشده‌اند.

وی با بیان اینکه به شرکت‌های دانش بنیان 5 تا 7 درصد زیر نرخ رسمی بانک مرکزی تسهیلات وام داده می‌شود تصریح کرد: خرید محصولات شرکت‌های دانش بنیان را پشتیبانی می‌کنیم که این امر یک ماه پیش مصوب شده و 100 میلیارد تومان اعتبار به آن تعلق گرفته است.

وی فن بازار و پارک فن آوری را اولین جایی معرفی کرد که قرار داد با آنها منعقد شده است.

به گفته مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان باید دارای دو ویژگی باشد که شامل اقتصادی و دانش بنیان بودن آن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار