عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

ضرورت تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در رفع مشکلات معیشتی و افزایش تقاضا

جباری گفت: دولت جدید باید روند تکمیل مسکن مهر را ادامه دهد، چراکه عدم تکمیل زیرساخت‌های تاسیسات خدماتی در افزایش مشکلات معیشتی و کاهش انگیزه متقاضی تاثیرگذار خواهد بود.

احمد جباری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پروژه مسکن مهر در دوره‌های قبل را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با افزایش هزینه‌ها و عدم تکمیل زیرساخت‌ها و تاسیسات آب، برق و خدمات تعداد سرمایه‌گذاران و متقاضیان مسکن مهر کمتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: چنانچه مسکن مهر در دستور کار دولت جدید واقع نشود، بی انگیزگی و عدم تکمیل زیر ساخت‌ها در بخش آب، برق، تاسیسات و سایر خدمات را به دنبال خواهد داشت.

جباری افزود: این مباحث در کمیسیون مجلس مورد بررسی واقع شده است و آقای وزیر اعلام کردند همه تعهدات در قبال مسکن مهر انجام خواهد شد، همچنین برخی از خبرهای شنیده شده مبنی بر این که دولت تکمیل مسکن مهر را در دستور کار ندارد، کذب است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولت در برخی از استان ها با مازاد عرضه و تقاضا مواجه است، خاطر نشان کرد: مسکن مهر در برخی از استان‌ها نتوانست نیازهای مردم را برآورده کند و در بندر عباس انبوهی از مسکن مهر ساخته شده خالی هستند.
 
نماینده مردم ابوموسی اذعان داشت: ساخت مساکن مهر خود مالکی، ویلایی و تامین بخشی از نیازهای جوانان به مسکن و ساخت مسکن مهر در سایر استان‌ها غیر از تهران که در کلانشهر‌ها ساخته شد را می توان در یک نگاه جامع، مثبت ارزیابی کرد.

جباری در ارتباط با نقش تسهیلات در بازار مسکن گفت: پرداخت تسهیلات باعث تورم می‌شود و پول نقد تورم زاست و اگر دولت بخواهد تسهیلاتی را در قبال یک مسکن ایجاد کند تورم ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: متاسفانه در شرایط فعلی در حال رکود هستیم و رکود تاثیرات منفی بیشتری نسبت به تورم دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار