ظریف: كواچ 4 ترکیب را در 4 بازی تجربه کرد

لیبرو تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازی با قهرمان لیگ جهانی 2014 برای ما یک افتخار بزرگ بود چون آن‌ها از تیم ملی ایران دعوت بعمل آوردند.

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در طول این اردوی تدارکاتی کواچ و دیگر اعضای کادر فنی توانستند شناخت کافی نسبت به عملکرد ملی‌پوشان و نوع کارآیی آن‌ها پیدا کنند.

لیبرو تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: در هر یک از بازی‌های تدارکاتی که ما مقابل تیم ملی آمریکا انجام دادیم، کواچ یک ترکیب متفاوت را به زمین فرستاد و در هر دیدار ملی‌پوشان و عملکردشان را به طور دقیق زیر نظر داشت.

وي در ادامه افزود: در این بازی‌های دوستانه هم اعضای کادر فنی تیم ایران و هم آمریکا توانستند به اهداف فنی خود و خواسته‌هایشان رسیدند. برای تیم ایران به نظر می‌رسید که خواسته کادر فنی صرف کسب نتیجه نبود بلکه آن‌ها می‌خواستند عملکرد ملی‌پوشان را ارزیابی و آمادگی آن‌ها را محک بزنند.

وی یادآور شد: هم بازیکنان آمریکا و هم ایران نیاز به شناسایی نقاط ضعف و قوت خود داشتند که این امر در طول چهار بازی برگزار شده حاصل شد. کادر فنی تیم ملی آمریکا در هر بازی پیش از شروع دیدار از تیم ملی ایران برای حضور در این بازی‌ها تشکر و قدردانی کرد.

ظريف در خصوص پیش‌بینی‌اش از مسابقات قهرمانی مردان جهان گفت: کسب جایگاه در این دوره از مسابقات به دلیل حضور تیم‌های قدرتمند کار بسیار سختی است، امیدوارم با ارائه بازی‌های خوب و حرفه‌ای، مقابل حریفان نتایج خوبی را بدست آوریم.
تیم ملی والیبال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان که شهریور ماه در لهستان برگزار می‌شود آماده می‌کند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ظریف ، کواچ ، لیبرو ، والیبال ، تجربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار