رییس انجمن تیراندازی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی:

۱۷ تیرانداز به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شدند

برای شرکت در رقابتهای تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان در تهران ۱۷ تیرانداز دختر و پسر به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شدند.

میرحیدر رییس انجمن تیراندازی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ‌در اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان که با همکاری فدراسیون تیراندازی با شرکت ۴۰ تیرانداز دختر و پسر در سالن ۸۰ خط فدراسیون تیراندازی برگزار شد و در پایان از سوی کمیته فنی بعد از رکورد گیری‌های لازم ۱۷ تیرانداز دختر و پسر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. 

وی در رابطه با نفرات انتخاب شده در بخش دختران افزود: ‌در بخش دختران در رشته تفنگ بادی مریم طالبی، دینا فرزاد خواه، نسا پاریاب، مه لقا جام بزرگ و سولماز نقیلو و در رشته تپانجه بادی بهناز غلامی، سارا میرابی قشویی، مهسا اروجی و سارینا قرابت انتخاب شدند، همچنین در بخش پسران در رشته تفنگ بادی مهدی جعفری پویا، فرزاد مناف فر، محمد حسین کریمی و مهیار صداقت در رشته تپانچه بادی سپهر صفاری، مصطفی منتظر علیه، محمدرضا محمودی و حامد طالبیان‌پور به اردوی تیم ملی دعوت شدند. 

میر حیدر تصریح کرد: ‌البته لازم به ذکر است رقابتهای تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در کشور امارات برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار