برای حضور دررقابت‌های دراگون بوت باشگاه‌های جهان؛

اردوی نهایی تیم‌های منتخب ایران با28بازیکن دنبال می شود

مرحله نهایی اروی آماده سازی تیم‌های زیر18سال"سکان بوشهر"و بزرگسالان"اژدهای خلیج فارس"برای حضور درمسابقات باشگاه‌های جهان دردریاچه آزادی تهران آغاز شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا درخواه دبیر انجمن دراگون بوت گفت: این اردوی متصل به اعزام تا روز6شهریور وبا حضور 28بازیکن زیر نظر سجادغریبی به عنوان سرمربی دنبال می شود وسپس تیم‌های مذکور روز7شهریورعازم شهر"راونا" ایتالیا محل برگزاری این رقابت‌ها خواهند شد.

وی اظهارداشت:البته هنوز رواديد تیم اعزامی صادرنشده ولی ما همه تلاشمان را بکار گرفته‌ایم تا با گرفتن روادید،این تیم را به ایتالیا اعزام نماییم.

"درخواه"شرایط این دو تیم را مناسب توصیف کرد وگفت:درحال حاضر تمرینات به صورت فشرده و3نوبت درروز برگزار می شود وتمامی بازیکنان هم به لحاظ فنی وهم دربعد فیزیکی شرایط خوبی دارند.

دبیر انجمن دراگون بوت درپایان ازاعزام 4 داوربین المللی به این رقابت‌ها خبر داد واذعان داشت: بنده به همراه"عبدالمجید رسولی""سارا زینالی"و"اعظم دانشور"به عنوان4داورایرانی همراه تیم اعزام خواهیم شد و در این مسابقات قضاوت خواهیم کرد.

گفتنی است رقابت‌های دراگون بوت باشگاه‌های جهان در مسافتهای200،500،2000متر طی روزهای 12 تا 16شهریور ماه سالجاری در شهر"راونا"ایتالیا برگزارخواهد شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: dragon ، match ، italy ، team ، تیم ، دراگون ، مسابقات ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار