در ادامه حمایت از صهیونیست‌ها؛

اردن يک فرودگاه خود را در اختيار صهيونيست‌ها قرار داده است

در پی متوقف شدن پروازها به فرودگاه بین المللی بن گورین در تل‌آویو، اردن یکی از فرودگاههای خود را در اختیار صهیونیست ها قرار داد.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی  صفا، در پی متوقف شدن پروازها به فرودگاه بین المللی "بن گورین "تل آویو،اردن یکی از فرودگاههای خود را در اختیار صهیونیستها و مسافرانی قرار داده است که می‌خواهند به فلسطین اشغالی سفر کنند.

گردانهای شهید عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی از پنجشنبه شب گذشته به شرکتهای هواپیمایی بین المللی درباره برقراری پرواز به بن گورین هشدار داده است.

نابع متعدد به خبرگزاری صفا گفتند فرودگاه بین المللی ملکه علیا در اردن این روزها به علت نابسانی فرودگاه بین المللی بن گورین فعال شده است.

این منابع گفتند بسیاری از خارجی های مایل به سفر به فلسطین اشغالی به علت پیامدهای امنیتی ، دیگر مایل نیستند از فرودگاه بن گورین استفاده کنند. 

این منابع گفتند مسافران مایل به سفر به فلسطین اشغالی به فرودگاه ملکه علیا و از آنجا وارد اسرائیل می شوند.

به گفته این منابع ، تنها خارجی‌ها چنین تصمیمی نگرفته‌اند بلکه صهیونیست‌ها نیز به جای بن گورین از فرودگاه ملکه علیای اردن استفاده می کنند. 

رژیم صهیونیستی دیروز در فرودگاه بن گورین در شرق تل آویو در پی تهدیدات ابوعبیده سخنگوی گردانهای شهید عزالدین قسام وضع آماده باش اعلام کرد.

شبکه دوم تلویزیون رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد در این فرودگاه وضع فوق العاده اعلام شده و تهدیدات قسام جدی گرفته شده است و بیم آن وجود دارد که به سمت این فرودگاه موشک شلیک شود.

ابو عبیده به شرکتهای هواپیمایی خارجی درباره برقراری پرواز به اسرائیل از ساعت شش بامداد روز گذشته هشدار داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار