مشهد/

رئيس سازمان بسيج اساتيد: همه كشورهاي اسلامي تشنه گرفتن ايده از جمهوري اسلامي هستند

رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور، شرايط كنوني جهان را براي ايجاد تمدن نوين اسلامي مناسب دانست و گفت: هم ‌اينك كشورهاي اسلامي حتی اهل تسنن تشنه گرفتن ایده از جمهوری اسلامی ايران هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دكتر سهراب صلاحي در افتتاحيه کارگروه حلقه‌های صالحین و مقابله با جنگ نرم اجلاس سراسری بسیج اساتید در مشهد گفت: ما، برای تبلیغ ایده‌های خود باید در کارگاه‌های مختلف خود مانند حلقه صالحین و جنگ نرم این ایده‌ها را پربارتر کرده و به کشورهای دیگر صادر کنیم.

وی با تاکید بر وظایف خطیر اساتید بسیجی افزود: در زمان حاضر لازم نیست که اساتید ما تفنگ در دست گیرند. البته شاید در آینده این الزام نیز به وجود آید اما فعلا بهترین سلاح آنها تفنگ قلم آنها است که می‌توانند نمونه‌ها و اسوه‌های اخلاق و اندیشه را پرورش دهند.

رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور درخصوص افراد متخصص در کارگروه‌های مختلف این سازمان نیز تصریح کرد: صدها مدرس جنگ نرم که از میان تعداد زیادی شرکت کننده در نشست‌های این کارگروه در سال گذشته در سراسر کشور انتخاب شده‌اند، وظیفه تدریس جنگ نرم را در این اجلاس به عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران نمونه یک انسجام اجتماعی و سیاسی منحصرفرد بود که درس بزرگی به تمامی جهان داد، گفت: امام (ره) چنان شهامت و جسارتی از خود نشان داد که پیش از آن کمتر در هیچ رهبری جریانی دیده نشده بود.

رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور افزود: رهبر معظم انقلاب نیز شرایط فعلی ما را مانند گذر از پیچی تاریخی عنوان کردند که اگر ما سربازان نظام به وظایف خود به خوبی عمل کنیم می توانیم از این پیچ به‌راحتی گذر کنیم.

وی در خصوص ابزارهای قدرتمند دشمنان و تلاش آن ها برای ایجاد تفرقه و فتنه تصریح کرد: در بحث ابزار و رسانه، دشمن دست برتر را در اختیار دارد و تلاش گسترده‌ای را برای یارگیری از میان ما آغاز کرده‌اند.

صلاحی ادامه داد: ما نباید از این توطئه آن‌ها غافل شویم چون همان‌طور که توانستند افرادی که قبل از انقلاب از مبارزان اصلی انقلاب بودند را بعد از پیروزی انقلاب به سوی خود بکشند باز هم برای این کار تلاش خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تلاش برای مقابله با مقابله با جنگ نرم دشمن، باید توسط اساتید بسیجی و فرماندهان جنگ نرم کشور رقم بخورد.

وی افزود: نباید فراموش کرد که هیچ تمدنی به دلیل ضعف در فناوري از بین نرفته است بلکه نابودی آن به دلیل انحطاط اخلاقی آن تمدن و ظلمی بوده که روا داشته است.

گفتني است پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، باشعار: «نسبت فرهنگ و اقتصاد در تمدن نوین اسلامی»، روزهاي سوم تا پنجم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار مي‌شود.

انتهای پیام//

برچسب ها: کشور ، اسلامی ، تشنه ، ایده ، جمهورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.