با اجرای آثاری از کاستلو ، مارینی ، اوچلینی و تِلِمان ؛

آنسامبل کارگاه موسیقی باروک " اَفِتوُزُ " را به تالار رودکی می آورد

آنسامبل کارگاه موسیقی باروک در اولین اجرای رسمی خود " اَفِتوُزُ – Affettuoso " (به معنی مهربان و با احساس) را در تالار رودکی بروی صحنه می‌برد.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، "آنسامبل کارگاه موسیقی باروک " گروهی متشکل از نوازندگان علاقه مند به موسیقی قدیم اروپا است که با هدف اجرای موسیقی دوره باروک با پایبندی به ویژگی‌های زیبایی شناختی این دوره تشکیل شده است. این گروه در اولین اجرای رسمی خود تحت عنوان اَفِتوُزُ – Affettuoso (به معنی مهربان و با احساس) با ترکیب رضا عسگرزاده، آیدین احمدی نژاد، آیدین منعم، پوریا کیانی، امیرحسین نوروز ناصری و فرهود بیگلربیگی به روی صحنه خواهد رفت. 

در این برنامه قطعاتی از داریو کاستلو، مارکو اوچلینی و بیاجو مارینی، آهنگسازان دوره باروک اولیه و همچنین قطعاتی از جورج فیلیپ تِلِمان آهنگساز شهیر آلمانی دوره باروک متاخر اجرا خواهد شد. استفاده از سازهای ریکوردر، ویولن، ویولنسل و هارپسیکورد در غالب فُرم تریو سونات از نکات حائز اهمیت این برنامه است.

این کنسرت در روزهای ششم و هفتم شهریورماه، ساعت 20 در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند سایت سی گذر مراجه نمایند.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار