دبیر سومین جشنواره ملی محیط زیست در آموزه های رضوی منطقه 4 کشور خبراز اتمام داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره را داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛دبیر سومین جشنواره ملی محیط زیست در آموزه های رضوی منطقه 4 کشور خبراز اتمام داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره را داد.

باقری ضمن تشکر از شرکت کنندگان در جشنواره وتلاش روساء، دبیران و اعضاء دبیرخانه های استانهای منطقه 4 کشور در برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره افزود: کل آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 818 اثر بوده که متعلق به 210 نفر شرکت کننده می باشد .

وی ادامه داد: در بخش عکس نفر اول از زنجان ، نفر دوم از اردبیل، نفر سوم از اردبیل ، نفرات چهارم و پنجم از زنجان ؛ در بخش پوستر هیچ یک از آثار از سوی داوران حائز رتبه اولی نشده و نفر دوم از آذربایجان شرقی، نفر سوم از زنجان، نفر چهارم از آذربایجان شرقی و نفر پنجم از زنجان شناخته شدند.

این مسئول تصریح کرد :دربخش خاطره نویسی هیچ یک از آثار از سوی داوران حائز رتبه اول و دوم نگردیده و نفر سوم از زنجان، نفر چهارم از زنجان و 3 نفر بطور مشترک نفر پنجم و شایسته تقدیر (2نفر از زنجان و یک نفر از اردبیل) برگزیده شدند.

باقری خاطر نشان کرد : اسامی برگزیدگان جشنواره بزودی اعلام خواهد شد و زمان تجلیل از برگزیدگان روز چهارشنبه در محل سالن همایش های شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان خواهد بود.

برچسب ها: جشنواره ، محیط ، زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.