زنجان/

وجود 32 طرح نیمه تمام ورزشی در سطح استان

هم اکنون 32 پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که تکمیل و بهره برداری از آنها نیازمند جذب اعتبارت لازم و ورود بخش خصوصی است تا عملیات اجرایی طرح های مهم همچون استخر قهرمانی و پیست دوچرخه سواری در کمترین زمان ممکن به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان در کنفرانس مطبوعاتی خود به مناسبت هفته دولت گفت: استان زنجان دارای زیرساختها و پتانسیل های بالایی است که می توان با برنامه ریزی منسجم و ارتقاء کیفیت آن آینده درخشان تری را در حوزه ورزش برای آن رقم زد.

حسینی افزود : با تلاش های صورت گرفته در سالهای گذشته زنجان به جایگاهی رسیده است که در مسابقات آسیایی حرف های زیادی برای گفتن دارد و 13 نفر به عنوان ورزشکار و مربی خود را در معیت تیم ملی کشورمان به این بازیها اعزام خواهد کرد.

وی ادامه داد :ملی پوشان زنجانی سهم بالایی در اعزام به مسابقات پاراآسیایی دارند و تاکنون 25 نفر از زنجان موفق به کسب سهمیه حضور در این دوره از بازیها شده اند که این آمار و ارقام نشان دهنده رشد و پیشرفت خوب ورزش حرفه ای استان زنجان است و ظرفیت های مناسب جهت ارتقاء آینده خواهد بود.

حسینی با بیان این مطلب که این اداره کل با خصوصی سازی موافق است تصریح کرد: تیم واترپلو زنجان که جواز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا را داشت به دلیل پیدا شدن یک اسپانسر مالی برای آن ، در مسابقات آسیایی با قدرت هرچه تمام تر حضور خواهد یافت .

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام ورزش و جوانان ادامه داد : هم اکنون 32 پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که تکمیل و بهره برداری از آنها نیازمند جذب اعتبارت لازم و ورود بخش خصوصی است تا عملیات اجرایی طرح های مهم همچون استخر قهرمانی و پیست دوچرخه سواری در کمترین زمان ممکن به پایان برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ورزش بانوان اضافه کرد : متاسفانه به ورزش بانوان آنگونه که باید توجه نشده است و اداره کل درصدد آن است تا شرایطی را فراهم سازد که بانوان از حق خود یعنی استفاده از 40 درصد اماکن ورزشی و 30درصد اعتبارات تخصصی به هیاتها بهره مند شوند.

حسینی به برنامه های متنوع فرهنگی در ایام هفته دولت اشاره کرد و افزود: دیدار با پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا، افتتاح سالن چند منظوره سجاس، برگزاری نشست های تخصصی و امکان استفاده رایگان از کلیه اماکن ورزشی در 9 شهریور ماه گزیده ای برنامه های این اداره کل در هفته دولت است.

وی با بیان اینکه باید محیط امنی برای ورزشکاران و خانواده ها فراهم سازیم خاطر نشان کرد : اداره کل درصدد آن است تا برخورد جدی را با باشگاههای غیرمجاز داشته باشد و با یکسان سازی تابلو های باشگاههای دارای مجوز و بازرسی هفتگی از اماکن ساماندهی را آغاز کند و با متخلفین برخورد کند.


برچسب ها: طرح ، نیمه تمام ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.