آهنگری: از صعود به دور دوم شوکه نشدم، حق ما فینالیست‌ شدن است

داود آهنگری مربی بین‌الملل والیبال گفت: ملی‌پوشان با عملکرد بسیار خوب در مسابقات قهرمانی مردان جهان جای هیچ حرف و ابراز نظری را نگذاشته‌اند.

داود آهنگری، مربی بین‌الملل والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملی‌پوشان در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمان مردان جهان بسیار پر انگیزه و قدرتمند حاضر شدند و جای هیچ گونه حرفی را برای دیگر فعالان این رشته نگذاشتند.
 
وی گفت: جایگاه و قدرت والیبال ایران در حدی است که معتقدم نباید از این که به مرحله دوم صعود کردیم شوک زده باشیم بلکه باید خود را برای کسب سکو آماده کنیم.
 
 وی گفت: ما در مسابقات لیگ جهانی 2014 جایگاه چهارم را به خود اختصاص دادیم. ولی در این مسابقات شرایط به گونه‌ای چیده شده که قهرمان لیگ جهانی و دارند مدال بنز لیگ جهانی 2014 مقابل تیم ایران شکست را قبول کردند.  
 
مربی بین‌المللی والیبال تصریح کرد: پس از برد آمریکا در دومیت بازی مقابل فرانسه که یک تیم جدید بود شکست خوردیم چون بازیکنان از فرانسوی‌ها شناخت زیادی نداشتند من قول می‌دهم که اگر یک بار دیگر مقابل فرانسه بازی داشته‌ باشیم نتیجه ای دیگر به نفع ایران رقم خواهد خورد.
 
آهنگری افزود: نتایجی که در این دوره از مسابقات قهرمانی تیم ایران به دست آورده بازیکنان به خاطر فوت حسین معدنی از نظر روحی و روانی دچار افت شده بودند ولی با توجه درایت کادر فنی این مشکل برطرف شد پتانسیل تیم ملی ما بسیار بالاست حق ایران فینالیست شدن است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوت ، مسابقات ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار