حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی رییس جمهوری روز دوشنبه به دعوت رسمی رییس جمهوری قزاقستان، تهران را به مقصد آستانه پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، در مراسم بدرقه رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و معاون اول رییس جمهوری حضور داشتند.

همچنین وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی رییس‌ جمهوری نیز در مراسم بدرقه رسمی حضور داشتند.

دکتر روحانی دراین سفر دو روزه ضمن دیدار با همتای قزاقستانی خود و سایر مقام‌های ارشد این کشور، در همایش بازرگانان، صاحبان صنایع و کارآفرینان ایران و قزاقستان شرکت می‌کند.

وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهوری و حسین فریدون دستیار ارشد رییس‌ جمهوری دکتر روحانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رییس جمهوری در پایان سفر دو روزه خود به قزاقستان، به کشور تاجیکستان به منظور دیدار دو جانبه و همچنین شرکت در اجلاس سران شانگهای به دوشنبه پایتخت این کشور سفر می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار