رمضان عبدالله:

پیروزی غزه پیروزی تمام امت اسلام است/ تنها دستاورد جنگ غزه بیشترین کشتار در تاریخ رژیم صهیونیستی بود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس شکست سختی از نظر اطلاعاتی، نظامی، استراتژیکی و اخلاقی خورد و تنها دستاوردش از جنگ غزه بیشترین کشتار در تاریخش بود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "رمضان عبدالله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی خود در همایش بین‌المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در طول ۵۱ روز مبارزه فلسطین پیروز شد و آزادگان عالم در یکی از بزرگ‌ترین جنگ‌ها با صهیونیست‌ها پیروز شدند و رژیم صهیونیستی نتوانست اهدافش را محقق کند.  
 
وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس شکست سختی از نظر اطلاعاتی، نظامی، استراتژیکی و اخلاقی خورد و تنها دستاوردش از جنگ غزه بیشترین کشتار در تاریخش بود.  
 
رمضان عبدالله اظهار داشت: غزه رعب و وحشت در کیان رژیم صهیونیستی به وجود آورد و این رژیم نتوانست غزه را شکست دهد، به همین خاطر شایسته شکست نهایی است.  
 
وی افزود: این جنگ به نوعی آگاهی در مردم اسرائیل ایجاد می‌کند، چون نظرسنجی‌های چند روز گذشته نشان می‌دهد یک سوم مردم اسرائیل می‌خواهند از سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کنند.  
 
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان داشت: این جنگ برای غزه اعتبار بدست آورد، چرا که غزه گزینه مقاومت را انتخاب کرد و نه مذاکره.  
 
وی افزود: مسئولیت بازسازی غزه برعهده عرب‌ها، مسلمانان و جهانیان است و البته ملت ما هیچ وقت مسامحه نمی‌کند، به همین خاطر تابحال دست خود را به سوی هر قدرتمندی برای بازسازی دراز نکرده است.  
 
رمضان عبدالله اظهار داشت: ملت فلسطین توسط برخی کشور‌ها بدون توجه‌‌ رها شد و این یعنی کمک مجانی به رژیم صهیونیستی، البته ملت عظیم و شجاع ما در این جنگ پیروز شدند.  
 
وی اضافه کرد: ملت فلسطین از ما می‌خواهد که از جنگ بین فلسطینی‌ها پرهیز شود و من هم به همه گروه‌ها نهیب می‌زنم که مسئولیت خود را قبول کنند، چرا که هر فرمانده و هر مسئول فقط یکبار به دنیا می‌آید و یکبار می‌میرد، اما ملت هر روز تولد پیدا می‌کند و برانگیخته می‌شود.  
 
رمضان عبدالله در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی غزه پیروزی تمام امت اسلامی است و بدین خاطر از رهبر جمهوری اسلامی ایران و تمامی آزادگان و ملت‌های جهان به خاطر حمایت از مقاومت تشکر می‌کنم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ملت ، فلسطین ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار