دیلی بیست مدعی شد:

اسرائیل شماری از نيروهای مقاومت جنبش جهاد اسلامی فلسطين را اعدام کرده است

پایگاه اینترنتی آمریکایی دیلی بست در گزارشی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در جریان جنگ غزه شماری از نیروهای مقاومت جنبش جهاد اسلامی را اعدام کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی الرساله نت، پایگاه  آمریکایی دیلی بست در گزارشی مدعی شد  نظامیان اسرائیلی در جریان جنگ غزه شماری از نیروهای مقاومت گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را در یکی ازخانه های شهر رفح اعدام کرده اند.

 این گزارش حاکیست پس از گذشت بیش از یک ماه از تجاوز نظامیان اسرائیلی به غزه پایگاه اینترنتی آمریکایی دیلی بیست از وجود شواهدی دال بر اینکه نظامیان اسرائیلی شماری از اعضای گردان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعدام کرده اند ، خبر داد.

این گزارش افزود: مسئولان اسرائیلی درخواست های مکرر برای تحقیق در این زمینه را رد کرده‌اند و سازمان عفو بین الملل و دیده‌بان حقوق بشر امریکا به علت ممانعت مقامات اسرائیلی از ورود به غزه نتوانسته‌اند درباره این ماجرا تحقیق و بررسی لازم را انجام دهند.

بر اساس این گزارش تحقیقات اولیه از اعدام شماری از اعضای گردان های قدس به دست نظامیان ارتش اسرائیل و ماندن و متعفن شدن این اجساد در محل اعدام حکایت دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار