ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فدراسیون نباید ناز کی‌روش را بیش از اندازه بکشد/ بازیکنان پرسپولیس شرح وظایفشان‌ را نمی‌دانند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون بهتر است قید کی‌روش را بزند چراکه این مربی دارد با زرنگی بازارگرمی می‌کند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سال‌هاست که در فوتبال کشورمان سرمربیگری تیم‌ها را انجام داده‌ام اما تا به حال به عمرم همانند کی‌روش را ندیده‌ام زیرا با زرنگی که این مربی دارد خیلی قشنگ بازارگرمی کرده و مبالغ تعجب‌برانگیز را از فوتبال ما درخواست می‌کند.
 
 در ادامه بیان کرد: هزینه‌ای که کی‌روش بابت جام جهانی از فوتبال ما دریافت کرد بیشتر مربیان دیگر کشورها دریافت نکرده بودند و دیدیم که نتوانست نتایج قابل قبولی را برای فوتبالمان رقم بزند به همین خاطر بهتر است فدراسیون قید این مربی را بزند و به فکر آوردن مربی دیگر برای تیم ملی کشورمان باشد.

وی عنوان کرد: بهتر است هیچ مربی ایرانی سرمربیگری تیم ملی کشورمان را قبول نکند و فدراسیون به فکر آوردن یک مربی خارجی دیگر باشد تا بتوانیم نتایج قابل قبولی در جام ملت‌های آسیایی بگیریم و امیدوارم خیلی سریع یک مربی بیاورند چراکه تا جام ملت‌های آسیا زمان بسیار کمی داریم.

ابراهیمی درباره وضعیت بازیکنانی که کارت معافیتشان ابطال شده است، بیان کرد: اینکه چه کسانی این معافیت‌ها را صادر کرده‌اند اصل قضیه هستند اما اگر مسئولان باشگاهی ندانسته چنین بازیکنانی را به اختیار گرفته‌اند بهتر است این بازیکنان را از تیم خط بزنند و به فکر جایگزین مناسبی برای آنها باشند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ارزیابی‌ بازی 2 تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم پرسپولیس تا به اینجا بازی قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشته و بهتر است کادر فنی هر چه سریع‌تر تیم را هماهنگ کنند چرا که بازیکنان در وسط زمین وظایف خود را نمی‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم که پرسپولیس باید بازی با نفت مسجد سلیمان را نیز انجام دهد اگر باز نتیجه نگرفت آن موقع درباره کادر فنی تصمیماتی گرفته شود اما به نظرم پرسپولیس می‌تواند در این دیدار پیروز باشد و نتیجه قابل قبولی را کسب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهتر ، تیم ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
وقتی در داخل کشور مربی های تحصیل کرده و با تجربه ای داریم ، نباید از وجود مربی خارجی استفاده کنیم .
بعضی ها بدون تکیه به خارجی ها شب خوابشان نمی برد .