آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای علمی کاربردی از امروز

پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته محلهای متمرکز و همچنین معرفی‌شدگان نیمه‌متمرکز دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای حضوری و آموزشهای خاص (غیر حضوری) نظام مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز ۱۹ شهریور با مراجعه به کد رشته محل قبولی خود نسبت به طی مراحل ثبت‌نام اقدام نمایند.

 علی صدر معاون سنجش و آموزش دانشگاه علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: با توجه به اعلام فهرست اسامی نهایی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محلهای نیمه‌متمرکز، پذیرفته‌شدگان از امروز ۱۹ شهریور می‌توانند با مراجعه به کد رشته‌ محلهای قبولی خود نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

وی گفت: کلیه پذیرفته‌شدگان دوره‌های حضوری لازم است که در یکی از روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور و یا شنبه ۲۲ شهریور با در دست داشتن مدارک خود که در دفترچه‌ ثبت‌نام مندرج در بند «ج» اعلام شده است به کد رشته محل قبولی خود مراجعه کنند. 

وی افزود: ضمن اینکه پذیرفته‌شدگان دوره‌های خاص حین کار غیر حضوری نیز امروز ۱۹ شهریور با مراجعه به سامانه سایت به نشانی www. sabt. uast. ac. ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

وی یاد‌اور شد: ‌در خصوص رشته‌هایی که نیاز به مصاحبه و یا آزمون عملی دارند نیز در تاریخ مذکور نسبت به طی مراحل ثبت نام و مصاحبه اقدام شود، بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان به معنی انصراف از ثبت نام خواهد بود. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار