رژیم صهیونیستی بیم آن را دارد که حماس حملات خمپاره‌ای و موشکی خود را به مواضع ارتش این رژیم و مناطق صهیونیست‌نشین در سرزمینهای اشغالی 1948 میلادی ازسربگیرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین، رژیم صهیونیستی بیم آن را دارد که حماس حملات خمپاره‌ای و موشکی خود را به مواضع ارتش این رژیم و مناطق صهیونیست‌نشین در سرزمینهای اشغالی 1948 میلادی ازسربگیرد.

 افسران ارشد ارتش و سازمانهای امنیتی اسرائیل درباره امکان ازسرگیری حملات خمپاره‌ای و موشکی حماس به شهرکهای نزدیک نوار غزه دچار دو دستگی شده‌اند.

 برخی از افسران ارشد اسرائیلی معتقدند حماس در عملیات صخره سخت ضربات سنگینی متحمل شده است و با توجه به این موفقیت‌ها حماس از ورود به یک رویارویی دیگر می ترسد اما برخی دیگر از افسران می‌گویند دست نیافتن به یک توافق شاید  اوضاع را به نقطه صفر بازگرداند و حماس تحت تأثیر نظر ساکنان غزه که تاکنون هیچ موفقیتی ندیده‌اند حملات موشکی و خمپاره‌ای خود را از سر بگیرد.

برخی مسئولان لشکر غزه در ارتش اسرائیل می‌گویند ارتش برای دو سناریو آمادگی دارد یا آرامش ادامه یابد یا آنکه عملیات شلیک خمپاره و موشک ازسرگرفته شود و حملات موشکی نیز شاید فقط به مناطق جنوبی اسرائیل محدود خواهد بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار