مشاور ارشد مدیرعامل در امور بیمه ای و رئیس کمیته راهبردی فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت 46هزارمیلیاردتومان بابت تعهدات قانونی توسط تأمین اجتماعی کار بزرگی است و تعهدات بیمه ای این سازمان در حداکثرهای ممکن قرار دارد.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرخ ملکوند در دومین نشست برنامه ریزی راهبردی مدیران سازمان تأمین اجتماعی با بیان این خبر، اظهار داشت: تأمین اجتماعی با وجود چالش ها و مشکلات با اتکاء به بدنه کارشناسی و مدیریت توانمند توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.
وی گفت: در سازمان تأمین اجتماعی برای شناخت محیط و اولویت بندی در اهداف باید در درجه اول فهم مشترک داشته وبه قرائت مشترک نیز برسیم.

مشاور ارشد مدیرعامل در امور بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی افزود: باید اصلاحات پارامتریک در این سازمان به نحو مناسب انجام شود و روابط تأمین اجتماعی با مجلس شورای اسلامی به صورت اصولی برقرار شود.

وی اظهار داشت: تأمین اجتماعی پدیده ای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است که محصول اقتصاد و سیاست در دنیای متمدن است.

ملکوند تصریح کرد: قانون تأمین اجتماعی ایراد و مشکل عمده ای ندارد، اما این امکان وجود دارد که این قانون به درستی اجراء نشود و اجرای آن با مسائلی مواجه شود.

وی گفت: در صورتی که با شرایط،قانون و نگاه موجود و انتظارت فعلی از تأمین اجتماعی این سازمان امکان ادامه حیات داشته باشد و بخواهیم وضع موجود را حفظ کنیم، باید جریان فعلی تصویب قوانین را معکوس کنیم و برای این کار باید مبنای حقوقی و کارشناسی را فراهم کنیم .
رئیس کمیته راهبردی فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی،افزود: نباید قوانین حمایتی به تأمین اجتماعی که سازمانی بیمه گر است، تحمیل شود.

همچنین در این برنامه مشاور هیأت مدیره و دبیر شورای برنامه ریزی راهبردی سازمان تأمین اجتماعی، گفت:علاوه بر وظایف روزمره باید در سازمان تأمین اجتماعی به موضوعات اصولی نیز بپردازیم.

فرشید یزدانی افزود: نظام نامه برنامه راهبردی در شورای عالی به تصویب رسیده و بیانیه مأموریت سازمان تأمین اجتماعی نیز تدوین شده است.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.