آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی آهنگ پرواز را افزایش می‌دهند

سلامی اعلام کرد: حمایت آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های هواپیمایی در جذب مسافر و افزایش تقاضا امری ضروری در صنعت فرودگاهی است.

هادی سلامی مدیر فرودگاه خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موضوع افزایش پرواز در فرودگاه بیرجند، گفت: خوشبختانه طی مذاکراتی که با شرکت‌های هواپیمایی قشم‌ایر، تابان، اترک، آسمان و ماهان صورت گرفته، وعده‌هایی به منظور برقراری پرواز در این فرودگاه از سوی شرکت‌های مذکور اتخاذ شده که هنوز اعلام قطعی نشده است.

وی در ادامه افزود: در صورتی که موافقت نهایی ابلاغ شود، از آبان ماه سال جاری، شاهد برقراری پرواز برای مسیرهای مختلف از فرودگاه بیرجند خواهیم بود.

سلامی اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای تحقق وعده‌ها و قول‌هایی که شرکت‌های هواپیمایی ارائه داده‌اند، با جدیت در حال انجام است.

مدیر فروگاه بیرجند با بیان اینکه به‌زودی جلسه‌یی با کارشناسان، مسئولان استانی همچون مدیرکل گردشگری و استاندار به‌منظور افزایش پرواز برای این فرودگاه خواهیم داشت، گفت: در این زمینه آژانس‌های مسافرتی را هدف بحث و بررسی‌های کارشناسی خود قرار داده‌ایم.

وی اظهار داشت: آژانس‌های مسافرتی می‌توانند با تبلیغات و همچنین شرکت‌های هواپیمایی با ارائه خدمات بهتر به مسافران می‌توانند فرودگاه را در این امر حمایت کرده و در جهت افزایش تقاضا و تعداد پروازها خدمات بسیاری را در امر توسعه فرودگاهی ارائه دهند.

وی در پایان گفت: هم اکنون تقاضا برای مسیرهای مشهد، زاهدان و تهران بسیار بالا است.

سلامی یادآور شد؛ همچنین برای مسیرهای بندرعباس و کیش هم درصدد برقراری پرواز هستیم که امیدواریم برقراری پرواز به کیش عملیاتی شود.
 
انتهای پیام/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار