مدیر عامل بازار فرابورس

پنج صندوق در سال جاری پذیره نویسی می‌شود

امیر هامونی اظهار داشت: انتظار داریم که حداقل 5 صندوق در سال جاری پذیره نویسی شود و معاملات ثانویه آن را نیز بعد از مدت کوتاهی انجام گیرد.

امیر هامونی مدیرعامل بازار فرابورس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص روند فروش اوراق صندوق زمین وساختمان بیان کرد: برای فروش اوراق صندوق زمین و ساختمان دو مرحله در نظر گرفته شده که یکی مرحله تامین مالی یا همان پذیره نویسی که بازار اولیه این اوراق است ومرحله‌ی بعدی معاملات ثانویه این اوراق راه اندازی می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: سرمایه گذاران می‌توانند حتی قبل از افتاح این پروژه برگه‌های را که دریافت کرده اند، سرمایه گذاری های خودشان در در این بازارمورد معامله قرار دهند.

هامونی درمورد سایر پروژه‌های صندوق زمین و ساختمان توضیح داد اگر بخواهیم برای هر پروژه‌ یک صندوق زمین  وساختمان تعریف کنیم و با به اتمام رسیدن پذیره نویسی معاملات ثانویه به زودی راه‌اندازی خواهد شد؛پروژه های بعدی نیزبه همین روال پذیره نویسی می شود و معاملات ثانویه آن صورت می گیرد.
 
مدیر عامل بازار فرابورس در خصوص میزان صندوق‌های پذیره نویسی شده گفت: در خواست‌های متعددی درفرابورس در راه‌اندازی صندوق‌های جدید اعلام شده که ما انتظار داریم که حداقل 5 صندوق را در سال جاری پذیره نویسی کنیم ومعاملات ثانویه آن را نیز بعد از مدت کوتاهی  انجام دهیم.
 
وی با اشاره به وجود رکن بازار گردان در بازار فرابورس توضیح داد: با وجود رکن بازار گران در بازار در هر زمان از پیشرفت فیزکی پروژه سرمایه گذار می‌تواند اقدام به فروش اوراق سرمایه گذاری خود در بازار کند.
 
هامونی در این باره افزود: تا زمانی که بازار گردان در بازار حضور دارند نقد شوندگی این اوراق تا حد قابل قبولی تضمین شده است.
 
مدیر عامل بازار فرابورس در پایان افزود: با توجه به نرخهایی که در بازار سهام و مسکن وجود دارد سرمایه گذاران با توجه به شرایط روز می‌توانند اقدام به انجام معامله کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار