یک آسیب شناس گفت: اگر فرد نسبت به پوشاندن خویش اقدامی نکند در معرض تهاجم دیگران قرار خواهد گرفت.

جعفر بای محقق و آسیب شناس اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانگفت: جوهره وجود آدمی از ارزش و اعتباری بر خوردار است که باید با قداست و منزلت حفظ شود که حجاب می‌تواند پوشش مناسبی برای حفظ این ارزش والای انسانی باشد.
 
وی اظهار داشت: همه انسانها معمولا آنچه را که دوست دارند برای آنها بسیار عزیز و ارزش واعتبار والایی برخوردار است آن را در جایی محفوظ  وامن نگهداری می‌کنند تا مبادا گزندی وارد شود.
 
وی در ادامه بیان کرد: قطعا اگر انسانها منزلت و جایگاه خویش را بدانند نسبت به حفظ و نگهداری آن از انواع گزند‌ها و آسیب‌ها اقدام خواهند کرد.
 
بای عنوان کرد: اگر فرد نسبت به پوشاندن خویش اقدامی نکند هم نازیبا و زشت خواهد شد وهم در معرض تهاجم دیگران قرار خواهد گرفت و تنها حجاب است که می‌تواند گوهر وجود انسان را از حملات عناصر پست مصون نگه دارد.
وی گفت: بسیاری از نقشه‌های مجرمانه ازتماشای یک صحنه بدحجابی آغاز شده وافراد سود جو را وا می دارد تا برای رسیدن به اهداف شوم خویش توطئه‌های فراونی را طراحی کنند.
 
بای خاطرنشان کرد: عفاف لازمه رعایت حجاب است و با این دو حفظ و نگهداری فرد کاملتر خواهد شد و در واقع عنصر محجبه باید به زیور عفاف مزین باشد تا اولا حجاب مستمر و پایدار باشد و ثانیا این اعتقاد به حجاب در فرد به واسطه حضور عفاف نهادینه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عفاف ، حجاب ، اسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.