شیخی‌فر:

شرایط روحی بد، نوروزیان را از کسب مدال دور کرد

مسئول سازمان لیگ تیراندازی گفت: پوریا نوروزیان‌ به تازگی مادر خود را از دست داده است اگر این اتفاق برای وی نمی‌افتاد بدون‌شک یکی از مدال آوران در تفنگ درازکش‌ بود.

شیخی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بانوان در بخش تفنگ‌ همیشه موفق‌‌تر از آقایان بودند اما دیدیم که پوریا نوروزیان‌ با اینکه مادرش را به تازگی از دست داده بود مقام چهارمی  تفنگ بادی را کسب کرد و بدون شک اگر قبل از این مسابقات برای او این اتفاق  ناگوار نمی‌افتاد می‌ توانست در این  مسابقات مدال آور باشد.
 
مسئول سازمان لیگ تیراندازی بیان کرد: مسابقات لیگ تیراندازی‌ از فعالیت خوب و قابل توجهی برخوردار است و بدون تردید روی نتیجه‌گیری تیراندازان و  مدال‌آوری آنها در اینچئون‌ نقش قابل توجهی داشت علت دیگر موفقیت تیر اندازان ملی‌پوش تمرینات مستمر منظم و حمایت از ورزشکاران و مربیان در این زمینه بوده است.
 
وی تصریح کرد: ما در تیراندازی در بخش تپانچه به شدت با مشکل فشنگ روبه رو هستیم و نتایجی  که در بادی بدست آمد از همت و تلاش ورزشکاران بوده است.
 
شیخی‌فر ادامه داد: در رشته تراپ به اندازه  خفیف از حیث تامین فشنگ از امکانات بیشتری برخورداریم‌ و در تمریناتمان‌ از فشنگ ‌های  تولید داخلی که از کیفیت خوبی هم برگزار بوده است استفاده کردیم و از طرفی هم اردوهای‌ اهداف پروازی تقریبا به خوبی برگزار شد و کمتر اتفاق افتاد که اردویی کنسل شود و ما بیشتر در تپانچه‌ و خفیف مشکل داریم.
 
 وی در خصوص الهه احمدی گفت:احمدی قبل از مسابقات اینچئون‌ مدتی با تمرینات فاصله داشت و تا حدودی آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات از دست داد و به همین دلیل افت کرد و امیدواریم‌ بتوانند به توانایی بالای خود برسد و در مسابقات آینده برای کشورمان افتخار آفرینی شود.

مسئول سازمان لیگ تیراندازی در پایان خاطر نشان کرد: تفنگ به نسبت تپانچه‌ همیشه قدری بهتر بوده است یکی از مهم ترین علت آن هم  مربی خوب این تیم  است که هم در کار مربیگری خود و هم در اداره امور تیم موفق عمل کرده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پوریا ، تیم ، تازگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار