مشاور ارتش آزاد سوریه: با حملات هوایی داعش نابود نمیشود باید از راه زمین وارد شد

جمال ابوحذیفه مشاور سیاسی ارتش آزاد سوریه اعلام کرد که با حملات هوایی به تنهایی داعش را نمیتوان از بین برد بلکه باید از راه زمین و حملات زمینی آنها را نابود کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از؛ جمال ابوحذیفه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت که ائتلاف ضد داعش تصور کاملی از داعش دارند و راههای مقابله با آن را میدانند و از حملات هوایی آغاز کرده اند ولی تنها راه نابودی همیشگی داعش حمله زمینی است.

وی در ادامه افزود: ما آمادگی کامل را در ارتش آزاد داریم که بعد از پایان حملات هوایی، عملیات و حملات زمینی خودمان علیه داعش را آغاز کنیم." وی همچنین درمورد اینکه آیا آمادگی اینکار را دارند یا نه گفت: "ما امروز بیانیه ای را صادر کردیم که دیدگاهمان را در آن بیان کردیم ما از ائتلاف جهانی ضد داعش میخواهیم که ما را با سلاح و آموزش نظامی حمایت کنند تا داعش برای همیشه نابود شود."

وی همچنین در ادامه ادعا کرد که داعش ساخته و آفریده نظام سوریه است. اما به این نکته اشاره نکرد که کدام نظامی حاضر است یک گروه تروریستی بر ضد خود در میدان جنگ بیافریند تا سربازان و فرزندان مظلوم کشور خود را به قتل برساند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار